luni, 31 martie 2008

primele 3

dupa cum ziceam aici http://ucscris.blogspot.com/2008/03/jucarii.html fotografiile de mai jos sunt o selectie dupa primele 3 filme pe care le-am facut. am ajuns la concluzia ca pozele carora nu le-am putut da nume....nu imi plac.....iar numele trebuie sa vina instantaneu....imediat ce am vazut poza, daca stau sa ma gandesc la un nume mai mult de 10 de sec...renunt ! si la nume si la poza ! la majoritatea pozelor numele le-a fost pus din momentul in care am facut poza.
Si inca ceva ! Fotografiile pe care le-am scos pe hartie arata muuuuult mai bine !!! decat cele care sunt postate aici (adica scanate dupa film sau dupa poza).

in actiune !

hmm...sa ma duc acolo ?

nu trebuie sa ma duc la munca


...lenea nu doare !


nu vreau acasa ....plzzzzzzz


lasati-ma in pace !
de ce ma deranjezi?

inblanzire !!!


e doar o reflexie....




Salvati batalioane romane Carpatii ! (sau tanarul nazi) :)



a fost o mandrie .....


Salutari din statiune !....okkk....din Parcul Carol


al draq ! mereu fotogenic....


vis


inca vis.....


SRI,FBI,KGB ?



din cauza pc-urilor.....

se pregateste ceva !



scanduri ale gandirii

savurare



ce va ziceam?

primul contact cu Igor



polenizare


oare de ce?

oare cum o sa iasa?


mandretea lu' "tata" :)


bleahhh....iar poza???


fugiti ! vine trenu'

mda...iar?....arata mai bine in poze ! :)))


durabilitate
(by D. cred)


priveliste


ca sa nu cumperi din care4 !


Un comentariu:

grinderu spunea...

ceva probleme de focalizare la primele poze, e si normal cand nu vezi rezultatul imediat :P
las'...ca se invatza :D