vineri, 30 mai 2008

GRETA

Greta este…..noua colega de garsoniera ! E supla…gratioasa….ce mai ….e o frumusete ! Cel mai fericit e Blue Thunder….. e indragostit lulea ! :)
…..stam in gorsoniera…io cu jumatate mea…. Greta cu Blue Thunder…. Ufo cu “el”……cam mare aglomeratie, nu? …..sper ca nu va ganditi la prostii !
Greta, desi S. prefera “Iarba verde de acasa”, a fost cadou de la fratior pentru S.
Primele reactii : BT-fericit, S-entuziasmata, UFO-total indiferent, io…..hmm…..am avut indoieli legate de compatibilitatea dintre S si Greta. L-am lasat pe fratior sa faca prezentarile :)……dupa prima iesire deja au inceput sa fie prietene…..o prietenie trainaca se va consolida in timp……. am sa va tin la curent :)
Si sa nu uit….ea e GRETA !

3 comentarii:

zalmoxa spunea...

hmm...Cam aglomerat pe la voi in garsoniera...sper ca v-ati trecut toti la intretinere!!!:)))
ca vorba aia...cheltuiti o groaza de apa cu curatzatul biclelor!!!:))))

zalmoxa spunea...

...asta ca mi-am amintit...la noi pe scara a fost o discutie, cum ca la un app stau mai multi fara sa fie trecuti la intretinere si din cauza lor se consuma curent pe scara...(se aprinde lumina automat cand urci scarile)
asa ca aveti de grija!!:))))

Cristi spunea...

buey !
aseara l-am curatat pe BT in fata blocului, cu carpa si motorina.....asa ca....nu folosesc apa !