vineri, 4 iulie 2008

mishto ¾

aseara furam la concert de muzica tziganeasca ….lume multa rau ! Sincer, ma asteptam la mai multi tzigani…..asa la aprecierea ochiului meu au fost cam 90% romani si 10% tzigani(inclusiv cu cei de pe scena).
Tzigani…..asta a fost cuvantul folosit de Damian….nu romi !......nu inteleg de unde vine cuvantul asta rom !? care e diferenta intre a fi rom si a fi tzigan? Io prefer tzigan ! suna mult mai ….nu stiu ….specific…..si mai real ! denumirea de rom suna ceva in genu’ metrosexual…..adicalea de fitze …..
Nu am vazut Arenele Romane pline la nici un concert rock, asa cum au fost aseara . Am inteles ca au mai ramas si pe afara, ca nu au mai avut loc ! Noi am stat pe scari…….
In deschidera concertului sustinut de Damian Dragici & Brothers au cantat Amaro Del……buni rau sarbii…..au cantat curat, simplu, tziganeste ….au cantat si o melodie populara ramaneasca …..in romana ! …sau descurcat foarte bine !



Damian and Brothers au facut un spectacol foarte fain……am numarat pe scena ca vreo 12 pirande , bune rau mancatias ochisorii tai !
De ce ¾ ? …pai pe final au avut niste invitati (mai bine se lipseau!) : Puia de la …La Familia?....a cantat o piesa…bine ca numai una !…si a mai fost o duduie cu craci lungi cara a cantat ceva pop….si la care a trebuit sa ne astupam urechile la cat de mult se scremea….plus ca au mai dato si internationalisme….. ce aveau toate asta legatura cu muzica tziganesca ? …presun ca de asta spectatorii au inceput sa plece cu o jumatate de ora inainte sa se termine concertul……
Una peste alta, mie mi-a placut ¾ ……sper sa fi observat si "bulibasa"(asta era atitudinea lui) Damian reactia publicului si pe viitor sa nu mai faca experimente de astea !

cine nu a intrat :
http://www.catavencu.ro/fun/fabricat_in_bucuresti/am_fost_si_nu_am_fost_la_concertul_lui_daminan_draghici.html

P.S macar nu a fost coada la bere ca la concertele rock ! :)

Niciun comentariu: