luni, 21 iulie 2008

nr.105

105 e numarul formularului de la politie, sectia accidente usoare sector 2 . Cand am luat formulare abia intrase nr. 65 !
de ce am ajuns la politie ? ......pai vineri in timp ce ma duceam acasa pe partzaitoare(scuter) pa stradda Viitorului, in dreptul nr. 110....cred....sunt niste corturi de tzigani puse pe trotuar....normal ca daca is tzigani is si multi puradei......care se joaca.....si care vineri aveau niste pusti cu apa....cu care m-au stropit pe viziera si nu am mai vazut.......am franat.....iar nenea din spate( cu masina) nu era atent in fata.....ca avea geamul deschis si ii era frica ca il stropesc tziganusii...... nu a vazut ca io m-am oprit .....asa ca a pus frana prea tarziu si a intrat in curu' partzaitoarei mele ! Din fericire nu avea viteza, asa ca doar m-a mutat 1-2 m mai in fata....nu am cazut .....nu a cazut nici partzaitoarea......doar mi-a spart o semnalizare si cutia de la filtrul de aer .
dupa drumul la politie....care ne-a taiat orice avant........ne-am intalnit sambata la magazinul de scutere....nenea mi-a cumparat ce imi stricase......plus a mai dat ceva pt deranj :).........adik ne-am inteles !
In ce priveste pe tzigani ....m-am gandit la mai multe posibilitati de "razbunare" .....prima care mi-a venit .....cocteil molotov !......dar mi-a trecut la fel de repede........e mult prea .....radicala , si nu cred ca e cazul......dar .......mai am o idee.....imputita :).....ma gandeam sa iau 10 oua, sa le las in soare vreo saptamana.........si apoi de cate ori trec pe acolo sa le arunc in cort cate 2-3 oua frumos mirositoare.......credeti ca ii va deranja? or sa simta mirosul ? sau poate nici nu or sa bage de seama?

P.S Daca aveti alte idei......va astept sa le expuneti !

Niciun comentariu: