marți, 24 februarie 2009

relaxare

dupa o luna si ceva de renovare, a venit si timpul distractiei......asa ca joi am fost la teatru, VIS cu si de Dan Puric....exceptional !
sambata am plecat la schi la Predeal, trebuia sa mergem 5....dar in final am plecat doar 3, io cu doua "muieri" ( sigur o sa sara de cur, acu , ca le zic asa :) ), conu' nu a putut sa mearga ca era "obosit".....iar celalalt a gasit o cale de transport mai "facila".
asa....am ajuns pe partie pe la ora 9 si am fost printre primii.....zapada multa, partiile au fost bune pana pe la a treia coborare, cei de la partie nu au batut zapada .
si cateva poze de la Predeal....

"ele"


Teo (una....)

Mirei ( si a doua...)

din telescaun....



a incercat sa iasa....da' nu a reusit....

tot in jos....
Una peste alta....a fost super ! Multumesc fetelor ca au ramas ferme pe pozitie ! Nu ca baietii....niste....
P.S inca mai avem de aranjat in garsoniera ( duminica am montat dulapul in bucatarie, ms. lu' conu' pt ajutor )

Niciun comentariu: