miercuri, 22 aprilie 2009

o noua rubrica : "de la EA"

astazi inauguram o noua rubrica :"de la EA",stiti voi cine e:).
Rubrica in care va scrie....ce vrea ea !
asa ca azi : PREMIERA ! surle! trambite! tanana !
(am zis IO)

-Alo, buna ziua, Dna. X de la finante?
In receptor se aude un "da" sictirit. La fel ca si toate raspunsurile ce vor urma.
Eu: -Am depus un dosar pentru verificare in vederea restituirii impozitului platit in avans. As dori sa stiu cand e gata verificarea.
Ea: Pai nu am ce sa verific ca nu ati avut activitate.
Eu: Atunci vin sa iau decizia si sa fac cererea de restituire.
Ea: Nu va pot face decizie. De unde stiu eu ca nu ati avut activitate?!
Eu: !?!?!
Ea: Trebuie sa-mi dovediti ca nu ati avut activitate.
Eu: Cu ce?!! Cum?!?
Ea: Cu documente.
Eu: Pai ce documente sa va aduc care sa dovedeasca ca nu am facut nimic, ca nu am lucrat?!?
Ea: Nu stiu. Dv. trebuie sa stiti mai bine.
Eu: !?!? Doamna X, activitatea o pot dovedi cu facturile emise si chitantele taiate, dar inactivitatea ?!? Aveti in fata facturierul si chitantierul si se vede ca nu s-a taiat nici o factura, nu s-a facut nici o incasare?
Ea: Da.
Eu: Pai nu e clar ca nu am lucrat?
Ea: Ba da.
Eu: Si atunci care e problema?
Ea: Pai de unde sa stiu eu ca nu ati lucrat la negru?
Eu: !?!?!?!?Eu (in gand): natia ma-tii de vaca! Si la urma urmei, la negru nu se plateste impozit si nici nu se ramburseaza!!
.....
Acesta este un fragment dintr-o disctutie reala. As fi preferat sa fi fost fictiune... Ma gandesc sa emigrez.
Postez aici , ca n-am blog :)

(a zis EA)

deci : AVEM BLOG ! dupa cum si din titlu reiese.....pana azi am avut blog acum AVEM !
Sa avem spor !
(io)

Un comentariu:

delia spunea...

imi place ce srie EA. sa o lasi sa scrie mai des:))
nu inteleg de ce atata confidentialitate, domle1