duminică, 14 iunie 2009

banc

stiti ca nu pun bancuri, dar traiesc in Bucuresti, Rahova, am vazut ca nici Sibiul nu e departe, iar bancul asta imi vine in minte, din pacate prea des.....
"O planeta trecea pe langa planeta Pamant si o intreaba:
- Ce mai faci soro? Nu te-am vazut de milioane de ani!
- Nu prea bine, stii? mi-au iesit Homo Sapiens....
- Nu te ingrijora, o sa treaca...
"

Ce ziceti? nu vreti sa schimbam bancul? sa sune asa :
"O planeta trecea pe langa planeta Pamant si o intreaba:
- Ce mai faci soro? Nu te-am vazut de milioane de ani!
- Excelent ! mi-au iesit Homo Sapiens....
- Oau ! ce frumos ! or sa aiba grija de tine. Imi dai si mie cativa !?
"

suntem mai multi ca "ei" ! trebuie doar...............(va las pe voi sa completati) :)

P.S mai vb pe tema asta, acu plec la "Targul Taranului" ,sa iau sunculita si pricomigdale. Ne vedem pe acolo?

Niciun comentariu: