vineri, 25 septembrie 2009

Leapsa de la Dedi

Dedi mi-a aruncat o leapsa in ograda : “Ce ati facut saptamana asta pentru prima oara in viata sau pentru prima oara dupa foarte multa vreme?”

Am stat, am cugetat si iar am cugetat, problema mare este ca : imi e greu sa-mi aduc aminte ce am facut saptamana asta, da' sa mai si filtrez lucrurile noi . Dar o sa incerc.

Deci :

- ce nu mai facusem de multtttt : am stat in week in acasa !
- am montat pragurile la usi, taiat usi (trebuia sa o fac de mai multe luni)
- am spalat si uns bicicleta !!! am si uitat de cand nu o mai cosmetizasem io
- am reusit sa "facem" ceva in compania lui Dedi : bere si miting biciclistic :)
-am vazut "Lie to me" (recomandat de Dedi)
-mi s-a impus sa ma las de fumat ! ( altii mi-au impus sa ma tund , stiti ce s-a intamplat :) )

Dau mai departe : Gabi, John, Cristinica ( de fapt Felix :) ) si ceine mai vrea....

3 comentarii:

dedi spunea...

hahaha! tare faza cu pragurile.
iar faza cu tigarile....traisca Romania corporatista!

Anonim spunea...

CINE TI-A IMPUS SA TE LASI DE FUMAT?!! SILVIA

Cristi spunea...

daca citeai ce a "zis" Dedi, te prindeai !