joi, 3 septembrie 2009

proiect : "Ucraina"

sambata am fost la tzara,normal. De mai mult timp pusesem ochii pe bicicleta carea statea agatata in sarme, in magazie. O bicicleta Ucraina, care are vreo 25 de ani, posibil chiar mai mult. Ii umflam cauciucele, reglam un pic frana pe fata si o scoate la plimbare, sa vedem ce mai are stricat.

Concluzii : frana pe spate nu merge ( e frana de picior), axul pedealier si bratele pedalelor sunt "varza", rotile sunt descentrate, cauciucurile sunt coapte. Astea au fost primele constatari, probabil, cand o sa o desfac, or sa mai apara cateva probleme.
Ideea e ca vrem sa o readucem la "viata". O sa va tinem la curent cu evolutia proiectului de "revitalizare". Nu avem nici un timp limita si nici o restrictie :).

P.S Ufo si-a descoperit talentele de vanator si a prins doi soricei. Iata unul dintre ei, mort, dupa ce am reusit sa-l recuperz din gura 'fiarei" :)

2 comentarii:

Emil spunea...

Salut! Ma bucur sa vad ca nu sunt singurul! M-am intors azi de la tara si odata cu mine am luat si vechea Ukraina a lu' tataie, care statea agatata de porumbar. Mi-am propus aceeasi chestie ca tine si sper sa reusim. Ukraina mea e intr-o stare mai proasta, desi frana spate merge, e foarte destept si simplu sistemul. Rotile sunt cam varza, dar sper sa reusesc sa le repar. Mi-ar face mare placere sa tinem legatura in ceea ce priveste subiectul. Ai mailul meu la adresa URL, tinem legatura. Daca vrei, pot sa iti trimit si eu niste poze. Multa bafta cu proiectul, sper sa reusesti.

Cristi spunea...

Salut !
Sigur ca tinem legatura, momentan incep sa caut un angrenaj pentru pedale. Cel vechi e varza si vroiam sa-i pun un sistem mai nou, sa vad daca gasesc ceva compatibil.
POate dupa ce le restauram facem o plimbare ! :)
Normal ca o sa reusim ! Esecul nu intra in ecuatie ! :)