sâmbătă, 21 noiembrie 2009

primele "cordoane"

cordoane de sudura ! buey ! :) dupa cum v-ati prins, astazi am invatat sa sudez ! am fost la Silvia la fabrica si domnu' Ovidiu mi-a dat primele lectii si cum sunt istet :) am prins repede, de acum, incolo, depinde doar de "exercitiu", mai din popor "de format mana" :).
imi sta bine in halat, nu? :)


dupa ce am facut "cordoane" pe o placa de metal, am si sudat doua suruburi intre ele

o frumusete ! nu-i asa? :)
si apoi am continuat sa sudez suruburi, nesupravegheat ! :)

                                     

dupa cum v-ati prins, sunt tare mandru !
aveti ceva de sudat? ca trebuie "sa-mi fac mana" :)))))

2 comentarii:

CreveteL spunea...

Offtopic : Ma numesc Calin , si as dorii sa te intreb daca doresti link exchange cu blogul meu . Te rog revino cu un comentariu pe blogul meu daca esti de acord .
Nume : CreveteL
Link : http://crevetel.info

Emme spunea...

Off topic: te intereseaza un link exchange?