marți, 1 decembrie 2009

4 zile din care un "1 decembrie"

cum planurile initiale de a pleca de acasa in sfarsitul asta, maxi, de saptamana au fost spulberate, in special, din lipsa mea de implicare, am ramas in "capitala", sa ne hodinim oasele.
sambata a trecut repede, cu mici treburi casnice si extra, dar nu am dat pe afara cu munca.sincer sa fiu nici nu prea imi mai aduc aminte ce am mai  facut. duminica cea frumoasa, cu soarele cel frumos pe cer,a inceput prin o iesire in oras. am fost si am mancat la pranz la un, sa-i zicem , restaurant indian, in spate la ark, parca asa ii zice, foarte aproape de noi, vis-a-vis de piata de flori. sincer va zic, nu am mai mancat mancare indiana, preparata chiar de patronul indian, care a fost super de treaba, a stat de vorba cu noi, ne-a intrebat ce  vrem , cum vrem, din ce vrem, foarte ospitalier si foarte simpatic. mancarea a fost excelenta, condimentata, dar a putut fi stinsa cu o bere buna :), nu am inteles exact cum se numea, era ceva cu pui. pret acceptabil.

 normal ca dupa o masa copioasa,mergea o plimbare. si am luat-o usor la picior printre stradute spre Carol. pe drum am fost "agatati" de motenelu' asta simpatic,care mergea strengareste pe gard si se ratoia la noi :) :
 
 
 
a trebuit sa o iau repede pe Silvia,care de obicei nu rezista la privirile inocente, iar apoi eu nu rezist la privirile si rugamintile ei :),  da' nu de alta, mai avem un "specimen" acasa, si cred ca ieseau ceva scantei intre ei :)
in parc, soare, frumos, mirosea inca a toamna, desi e cam iarna, lume multa, boraci la aer si ca niciodata liniste (erau inchise terasele poluatoare din interiorul parcului).


 ziua de luni am  inceput-o in forta. cum jumatatea mea era la munca, m-a chinuit "simtul culinar", si am incercat sa prepar o placinta cu mere :))), ei, da ! a iesit buna, din ce au zis "gustatorii", desi io i-am gasit cateva lipsuri majore . mai dupa pranz am iesit cu Dragos, cica la plimbare, cu bicicletele, am ajuns intrun final sa reparam bicla lu' Stresu,apoi pe la un sh, ne-am luat bocanci, polare, camasi, apoi la o bere intrun loc, apoi de acolo in alta parte, evident tot la baut. in final am ajuns si acasa pe la 10-11, cred, plecat de pe la trei juma :), dar nu pot zice ca nu ne-am plimbat cu bicla - am mers vreo 25 de km.
desi aveam de gand ca astazi(1 dec) sa ajung la defilare, planurile mi-au fost destabilizate de un zambet, trei miscari de gene si un te rog....mda, am ajuns la "shoping", la mama draq, intrun  "mall". dar ceva bun tot a iesit de aici :) , ca sa nu ziceti ca am abandonat proiectul ASTA , asa ca am luat o frumusete :

 
desi inital am cumparat-o mai mult pentru scheletul metalic, am constatat ca de fapt este din piele :), nu credeam asta, la cati bani am dat pe ea :).
acum sa vorbim si de 1 decembrie : dupa parerea mea doar parada militara, este prea putin pentru o zi ca asta, vroiam mai mult.  oricum chiar daca nu am ajuns la parada, sa vad tancurile proaspat spalate, sunt mandru ca sunt roman, nu imi e rusine ca sunt roman, imi asum, ca roman, si lucrurile bune si pe cele rele. sper doar ca ponderea celor bune sa fie mult mai mare ! si este, dupa parerea mea.
in schimb sunt "unii" care nu ...dar hai sa va zic mai bine, discutia surprinsa de Silvia intre doua vanzatoare :
una o intreaba pe cealalta : auzi fata, care e treaba cu 1 decembrie? ce sarbatorim noi azi?
R: pai nu stiu fata, probabil vreo batalie cu turcii....
deci - fara comentarii.
Sa fiti mandri ca sunteti romani, sa dati un searche pe "gogu " daca nu stiti ce sarbatorim, si o sa vedem aceleasi tancuri si la anu' si probabil or sa fie aceleasi si peste 20 de ani.sper.

Niciun comentariu: