duminică, 6 decembrie 2009

am fost la Ride Planet Earth

in drum spre  Piata Constitutiei, am fost opriti pentru a primi zambete, foarte frumos, am raspuns si noi prin aceiasi "moneda",  ba chiar am plusat si am vrut sa oferim si niste imbratisari, dar fetele se grabeau, era foarte multa lume care avea nevoie de zambete !

La ora 14.30  eram la intalnirea Ride Planet Earth - Bucuresti.

De ce am iesit in strada, pe bicicleta, in 5 decembrie?
Coordonatorii Ride Planet Earth România au două obiective:
  1. ca delegațiile guvernelor să conștientizeze poziția noastră cu privire la poluarea cauzată de gazul carbonic și să acționeze în consecință (obiectiv internațional) . Acest obiectiv va fi realizat prin înregistrarea de mesaje video a participanților, ce vor fi prezentate de către Kim Nguyen (inițiatorul proiectului) la Copenhaga.
  2. de a-i convinge pe români să folosească mijloace de transport nepoluante. Dintre acestea, vom incerva să promovăm mai ales mersul pe bicicletă ca fiind cel mai plăcut și rapid mod de deplasare spre locul de muncă, spre școală, la cumpărături, și chiar în concediu, înlocuind cu succes mașina (obiectiv național). 
Am stat, aproximativ, 45 de minute, apoi am plecat, "fetelor" incepuse sa le fie frig, desi lumea a mai ramas.
Am plecat la plimbare, am trecut pe la Ceainaria-Librarie C'arthé sa vedem targul de Sf. Nicolae. Merita sa va duceti pe acolo, sunt lucruri foarte frumoase numai bune de dat cadou !
Am vazut si o parcare de biciclete, foarte la "indemana" :)

Am fost si pe la MTzR, unde am mancat, baut o palinca buna, vizitat si cumparat ciubuce de la targ.
Apoi am plecat acasa si mi-am facut ghetele, in asteptarea lui Mos Nicolae ! :)

Niciun comentariu: