sâmbătă, 30 ianuarie 2010

a cazut rugina

am reusit, in sfarsit, sa incep si eu, ca sa zic asa, sezonul de schi :) din iarna asta. cam de miercuri ma batea gandul sa ma duc, sambata, pe partie, asa c-am inceput sa intreb in dreapta si in stanga cine vrea sa mearga cu  mine, sa nu ma duc singur. vineri seara, pe la 8, inca nu gasisem pe nimeni, si eram cam indecis, desi cam 90% eram hotarat sa ma duc si singur :) dar a sunat "junioru" si in urma discutiei a zis ca mi se alatura. am scos schiurile de la naftalina, pregatit echipament, sculat  la 5.30, la 6.30 ieseam din Bucuresti la 9 eram in Predeal. a iesit si soarele :), am inceput timid, ca de incalzire, nu mai schiasem de anul trecut din 28 Martie, am gasit cartela de schi de la Bansko, cu data pe ea :)). la ora aia era lume putina, partia pe anumite zone avea gheata, se vedea ca au incercat sa o faca cat mai buna , dar lipsa zapezii si-a spus cuvantul, macar nu am dat de pietre ca anu' trecut, desi, la cat costa telescaunul, ar trebui sa faca zapada si la 20 de grade ! asa. am facut 4 coborari. am mai cascat ochii la concursul de schi organizat pe Calabucet varianta. la ora 12 i-am dat talpa spre casa. deja coada la telescaun, la ora aia, era cam de o jumatate de ora :( .
si ceva poze :
ne-a prins sus :)
 

rugina de un an :(
 
partia 
oau !
 
ei, asta e, unii muncesc si sambata :)
 
usor, usor cade rugina...
 
  
  
  
protectie, protectie da' si cocheta :)
 
 e tot acolo
 
lenesii :), isi continua somnul in coloana si viseaza la cea mai scumpa autostrada....
La ora 14.30  eram acasa. Iesirea asta a fost ca un mic  antrenament pentru ce urmeaza :)

P.S am filmat si in timp ce schiam, cand o sa am timp revin si cu filmulet.

Un comentariu:

realbadpisy spunea...

Frumoase poze....trec si eu zilele astea pe la Predeal sa vad cum sta treaba pe acolo.