vineri, 5 martie 2010

45 de min

atat am facut azi cu bicicleta, pe ninsoare, de la job(sat Pipera) pana acasa (Rahova) deci, ninsoarea nu a afectat timpul, atat fac de obicei cu bicicleta. Am mers toata saptamana cu bicla la munca, in primele zile, la intoarcera spre casa nu imi venea sa ma dau jos dupa bicla. De cateva zile tot anuntau astia ploaie, aseara m-a prins un pic ploaia, dimineata am scos nasu' pe geam, uscat! super ! plec cu bicla !un pic cam frigut, nu era o problema, am mers pe vreme si mai friguroasa. In drum spre munca anunta la radio ca o sa ninga dupa amiaza,io, ma gandesc, ei ninge ! probabil ca la noapte. Astazi la munca, eram prins, la un momendat ma uit pe geam, ningea de rupea, de ceva vreme ! :) Am plecat de la munca cu moralul ridicat, asta dupa ce am fredonat "bYsicAl-bYsicAl" :).Pipera blocata pana la bariera, moralul creste :) floscaiala pe jos, nu conta oricum pe unde mergeam, ma gandeam : de ce draq nu am luat parazapezile? au zis astia ca ninge ! Pe la Mobexpert am mai intalnit un biciclist, hais ! nu sunt singuru' nebun :), blocaj, blocaj, blocaj pentru ei ! nu pentru mine :) zona Unirii bara la bara, injurat pietonii ,capiati, care merg pe pista de biciclete, am scapat de Unirii, un perfuzat isi plimba cateleu', intre Unirii si Casa Pipalului, normal, pe piste, i-am zis ca e perfuzat si sa se dea la o parte :), ninge ca in povesti, sa mi bag p**a in povestile lor ! ochelarii i-am dat jos din Tei, nu mai vedeam nimic, trebuia sa iau ochelarii de schi, au zis astia ca ninge! zapada imi intra in ochi, dar macar vad pe unde merg, incerc sa merg mai incet, merg incet,nu imi place,  e prea incet, prefer zapada in ochi, la Ark iar blocaj, pentru ei normal :), blocajul tine pana la Sebastian, e bine, imi hidratez ochi cu zapada, hmmm, oare cat de poluata este? mai bine nu ma gandesc, canalizarea nu face fata, asa ca strada e o mare balta, nimic nou, ca de obicei, de ce nu am luat parazapezile? incep sa rad, la radio au zis doi pusti niste bancuri, unul simpatic, il stiam, unul fara prea mare haz, macar a incercat, avea emotii :), macar astia de la radio baga muzica buna, iar moderatorul e baiat destept, normal, e inginer :), parca, nu sunt sigur :), m-am udat la chisere, adidasii nu au facut fata, sunt fleasca la picioare,upss, parca si la cur sunt ud, da, sau dus draq si pantalonii, nu mai fac fata, trebuie sa iau altii,mi-am udat si chilotii, ai draq pantaloni, cica impermeabili, da' dupa 4 ani nu mai sunt ! sa fut si p'asti cu materialele lor, windstoperu' excelent, normal, e nou, peste trei ani trebuie sa iau altu', uite si pe vaca asta cu jipanu'! i-a luat futalau si strada? zbang ! aha ! m-a vazut! in sfarsit ! desi venise din spatele meu, mda e vina mea , nu am decat doi scliparici pe spate, de ce nu am dat drumu' si la al treilea ? muzica de rasuna Rahova,manele naturale, logan normal, rosu evident, maro la volan, normal, lasa ca surzeste mai repede, sper sa reziste loganu', tocmai am mai facut "eco" de trei suruburi la aripa :))), Piata de flori, aglomeratie, specula, flori olandeze, macar miroase a flori, acopera mirosul de gunoi din zona, luni e 8 martie, fuck ! tre sa iau flori pentru muieret, tre' sa numar, iar gaura in buget :(, sa le vad pe noua! sau cand draq e si ziua noastra? parca au pus "astia" pe un intai, care draq o fi ? iunie? hmmm, trebuie sa aflu, om avea liber? caini, azi nu au chef de alergat, doar au latrat neinsufletit, m-ati dezamagit baieti ! intersectia cu trafic greu, alt biciclist, moral la maxim, bicicleta de oras, aripi adevarate, vreau si io o bicicleta de oras, mda, unde draq o tin si pe aia? sa nu uit, sa iau vopsea, negru mat si galben, trebuie sa continui proiectul Ucraina, unde o sa o tin? lasa ca vad io, sa o termin si mai vad, de ce draq nu am luat bocancii si parazapezile? aproape am ajuns, e ceva de mancare acasa? parca era dar am chef de saorma, nu am mai mancat d'o luna, parcat la saorma, bine ca nu e coada, una la o luna e suficient, fara maioneza si sos d'ala alb, ce o fi ala oare? un pic picanta, da, un varf de lingurita, ms, la pachet, am ajuns, masina ei e parcata, ce bine, are cine sa-mi deschida ! sper ca nu a prins aglomeratie, la usa, nu intru, apa curge siroaie din mine si bicicleta, dezbracarea, da, m-am udat pana la chiloti, trebuie sa iau alti pantaloni, de ce nu am luat suprapantalonii de munte? parazapezile? bacancii? mda, am o vorba, nu exista vreme nefavorabila, ci doar echipament neadecvat, sunt un bou. toale uscate, buey ce windsoper meserias! bag bicla,bag toalele ude diercet in masina de spalat, inclusiv adidasii, bag si saorma, verfic fb-ul, de ce? hmm, bag 50 de Jack si o tzigara, asa mai merge ! :)
Fuck ! am scris cam mult, vroiam sa va zic doar ca am facut acelasi timp ca de obicei :)  drace ! am uitat sa dau drumul la masina de spalat ! : )
La draq !  A fost foarte tare plimbarea asta !

PS urmeaza Jack si tzigara :), sa aveti un week frumos !

Niciun comentariu: