marți, 23 martie 2010

Pe aici nu se trece !

sa va detaliez, ca sa intelegeti, despre ce este vorba. eu prestez la tzara, cum ar veni, sediul firmei este pe soseau Pipera, sat Voluntari, cum ai trecut calea ferata se termina cu civilizatia(AICI se termina), nu exista trotuare, si nici nu cred ca or sa existe prea curand, soseaua are in principiu doar o banda pe sens, zic in principiu,  in realitate se fac cate doua coloane pe sens, iar pietonii nici pe buza asfaltluui nu  mai au loc, ce sa mai zic de biciclisti. pana aici toate , relativ, bune. pentru a mai scurta din drum, dar mai ales pentru a nu te murdari ca un porc si mai important, pentru a fi in siguranta, se scurta drumul prin curtea unei alte firme( de telefonie mobila, nu vreau sa zic, dar stiti voi care, posibil , cladirea nici sa nu fie a lor, ci ei doar sa stea in chirie, nu am de unde sa stiu ) .
 cu rosu-scurtatura
cu albastru - traseul normal
si asa au inceput problemele, initial nu existau garduri care sa ingradeasca aceasta firma, iar cum atat trafic prin curtea lor le-ar fi tocit pavajul, au inceput oamenii consolidarea fortaretei, initial au aparut gardurile, dar cum tot mai exista loc sa treci pe langa sau pe dedesubtul barierei, s-au dotat cu bariere seriose care au si grilaj sa nu poti trece pe sub ele.
 Bun. Daca o luam legal, au tot dreptul, frate e curtea mea si fac ce vreau (oarecum ii inteleg, la cat costa metru patrat in Pipera :) daca il iau corporatistii pe incaltari si-l muta in alta parte?). Deci, oamenii au considerat ca este rentabil sa investeasca in garduri si bariere doar pentru a nu lasa o mana de oameni sa o ia pe un traseu mai sigur, iar motivele de siguranta ( in ceea ce priveste firma lor, nu cred ca stau in picioare ) . De ce ma enervez? In special din cauza atitudinii adoptate, a lipsei de intelegere de care dau dovada, a neincrederii  pe care o afiseaza, si toate adunate suna prea a Romania.
Da domnilor! Am inteles ! Pe  aici nu se trece !
Probabil ca in curand pentru a fi absolut siguri ca nici macar gandacii nu mai intra cumva pe biscuitii lor, vor electrifica gardul :) dar sa fie atenti, ca noi suntem ingineri si sigur o sa le furam cumva curentul din gard :))))

6 comentarii:

Anonim spunea...

Este vb doar de proprietate. De dreptul ei. Chestie cam garantata prin constitutie. Propietatea aia e a cuiva. Daca asa s-a decis nu inteleg unde este problema? Ti-ar conveni ca vecinu de la etajul de deasupra ta sa vrea sa urce la el acasa pe la tine? Ca idee asa...
Poti sa imputi faptul ca nu sunt trotuare... Asta da... Propietatea si actiunile de pe aceasta in nici un caz.

Eu ala care nu vine cu bicla la serv, decat de 2 ori pe an.

Cristi spunea...

Drace, ai citit sigur ce am scris??? sau poate nu m-am facut inteles...
Si aici nu e vorba de bicla, in special, pentru mine , faptul ca mi-au zis o data ca nu am voie pe acolo a fost suficient....

Anonim spunea...

Te-ai facut si am recitit. Nu inteleg rostul postului, Cat timp tu ai inteles situatia. Te plangi ca si-au consrtruit garduri? Daca faceau santuri te gandeai cum sa faci podetz?

Care e ideea totusi?

Tot eu.

Cristi spunea...

e chestie din ambele sensuri....
adica aia au pus garduri sa nu mai treaca lumea...iar lumea nu a inteles sa nu o mai ea pe acolo.....si ajungem iar la ce ziceam..Romania....nimeni nici un compromis! doar garduri si bariere !

Magda spunea...

Oaqmeni buni!
Una peste alta, in Romania nu se respecta de-adevaratelea nimic. Aveti dreptate amandoi.

Cristi spunea...

din pacate, ai dreptate......