sâmbătă, 3 aprilie 2010

am petrecut :)

asta am facut saptamana trecuta :)
duminica 28 martie mi-am sarbatorit ziua de nastere...artificii, aplauze !!! bla-bla , asa ca am inceput cu "petrecutul"  de sambata seara cu prietenii, apoi duminica cu familia, apoi luni cu colegii  pe  "plantatie" :), apoi seara,tot luni, cu colegii prieteni,  la o bere :) ce? cat, ce? sunt cam batran, ce ziceai? aaaaa...cadouri? da am primit, dar o sa le vedeti alta data :)
hai ca va arat si cateva poze, repede, ca vine Pastele peste mine si ma prinde nepregatit :)

6 comentarii:

Magda spunea...

Sã trãieşti, sã-nfloreşti! Şi sã-ţi fie cumva cã ai doar atât. :))
Paşte fericit şi ţie!

Anonim spunea...

BABACIUNEA, BABACIUNEA.... :D

drq

adriana spunea...

la multi ani, la multi ani! Scuze de "mica" intarziere...

Cristi spunea...

MULTUMESC ! niciodata nu este prea tarziu ! :)

Miruna spunea...

Si am gasit o alta persoana nascuta pe 28 martie care s-a mai si distrat in ziua aceaia trista cu un cer gri .

Cristi spunea...

@Miruna : LMA ! :) si eu mai stiu si cunosc pe cineva nascut pe 28, dar e mai mare cam cu 25-30 de ani decat mine :) iar tu esti junioara :)
era gri cerul? io stiu ca a fost o zi superba ! :) ziua mea !