marți, 22 octombrie 2013

săptămâna din septembrie

Am zis că anul ăsta mă ocup de aranjatul curții. Iarbă, alei, terasă si ce mai e cazul, așa că pregătirile au început. Mi-am luat o săptămână de concediu la începutul lunii septembrie ( perioada optimă de plantat iarbă) iar pană atunci terenul trebuia sa fie pregătit, am început erbicidarea din august, pentru a distruge toate buruienile, iar pana in septembrie am erbicidat de doua ori .Am cumpărat iarba de pășune plus un sac de 10 kg de gazon, am împrumutat o moto-sapă, am cumpărat sistemul de irigații si a venit si septembrie cu săptămâna de concediu. Am început lucrările, planul era ca să sap , să aduc curtea la un nivel acceptabil, să montez sistemul de irigații, să plantez. Dar lucrurile nu au mers chiar așa, iarba incă nu venise toata, iar mașina de pământ nu a venit. Am săpat, si am început sa montez o parte din  sistemul de irigații, in săptămână de concediu a venit iarba, dar nu a venit pământul. La finalul săptămânii a venit pământul, iar plantatul l-am amânat cu o săptămână. In final, toata operațiunea, a durat două saptamani. Să nu vă imaginați că am făcut singur ! Am avut ajutoare bune, nu multe, dar de calitate, si as vrea sa le mulțumesc !
Si acum, ce am zis mai sus, dar in imagini :


















Niciun comentariu: