duminică, 20 aprilie 2008

plimbarica

din lipsa acuta de timp...adik : am avut de munca la job..... :( .....abia acum, o sa va dau detalii despre plimbarica cu bicla de sambata trecuta (12-04-2008)......deci :
vineri am stabilit traseul si i-am dat lui Georgica pe mail poze cu traseul. el trebuia sa-le printeze......si le-a printat, asa arata printul de la el :
daca nu il uita la munca......era si mai bine :)))
Am plecat sambata dimineta, 2 masini, in total 6 bicle, parcat masinile la Uzunu. Traseul cu bicla : Uzunu-Mihai Bravu- Comana- Delta Neajlovului- Mihai Bravu-Uzunu. Il puteti vedea in harta de mai jos :
Traseul a fost usor, pitoresc, bun pt o plimbare relaxanta de sambata, bun pentru a aprofunda mersul pe bicicleta........am avut cu noi un incepator.....ma rog, incepatoare......care sa descurcat foarte bine.....tinand cont ca abia a invatat sa mearga pe bicla si asta a fost prima iesire mai lunga pe bidiviul ei, proaspat cumparat ....pe care il cheama "Reavan".....aaaa....pardon Raven :)) , cica seamana cu :

Am facut un popas in padure si am mancat.....slana cu ceapa,cu usturoi,ardei si branza....plus ce am mai avut pe la noi......

Am avut si un mic accidentat......conu si-a dat in cap cu pipa de la bicla, in timp ce impingea bicla pe o panta destul de abrupta......nimic grav, a curs un pic de sange....si a facut un cucui foarte mare si expresiv :)

Si cateva poze din plimbare :

rugaciune.....

in Comana


za "big love" in Comana :)


odihna la manastire

Neajlov

"Poezia adînceşte rănile pe care le face raţiunea.Acesta este, poate, singurul lucru care-i justifică existenţa."(Gellu Naum, Teribilul interzis, 1945)


incepatoarea.....

prin padure

rastel

in Delta Neajlovului

si un link util : http://www.comanaparc.ro/

Niciun comentariu: