luni, 19 aprilie 2010

plimbarea bicicletelor

am fost si noi la Bike Walk, sambata. vreme frumoasa, biciclete, biciclisti si bicicliste de toate felurile si frumosi foc toti  !
am vazut si ceva lume cunoscuta si chiar ceva "persoane mediatizate", foarte multe bicicleta pentru amaratele de piste, sper ca cine trebuia sa bage la cap a bagat, desi ma "indoiesc" :( .
am facut si ceva poze, mai mult junioru' decat mine :).
se strange lumea....

big love :)
um mic filmulet de la plecare

va ziceam ca am vazut si ceva lume cunoscuta.....
Andreea ,sper ca am retinut bine :) de la VELOBELLO , intrati pe site, a facut super poze cu  participantele  velobello :)

Geo, de la Bate Saua

il mai vazui si pe Bucurenci, da' mi-a fost lene sa-l mai trag in poza, plus ca-l stiti....
nu am mai stat la petrecerea de "dupa", si cum aveam un pic chef de pedalat ne-am dus pana la zona comerciala de la Baneasa, cica era targ de echipamente sportive, dar a intrat doar junioru' sa viziteze, noi am ramas la o bere....si la admirat "localnicele", vorba lu' Draq : unde traiesc buey astea? probabil ca e o insula unde sunt crescute si eliberate de acolo doar in week, si doar sa se duca la mall :)))) 
daca ati descoperit "insula", ne ziceti si noua? :)
ce sa intamplat dupa ce am plecat din baneasa, poate, am sa va povestesc, sau poate nu, sau daca da, nu stiu cand........ 
mai multe poze gasiti si pe aici :

Niciun comentariu: