duminică, 14 decembrie 2014

DIY somiera/rama/cadru pat

Din seria DIY, ca ''ie mai ieftin" :)
Inainte de plecare am mesterit o somiera pentru pat de o persoana dim 190x80 cm.

Sa incepem :
3 capriori de 5x7cm x4m, pret 11ron/buc (bruti, de la depozit de cherestea)

 I-am taiat la dimensiuni




 Apoi am inceput prelucrea lor ( rindeluit in prima faza )

 Pozitionare si trasarea punctelor de fixare.




Executarea gaurilor pentru holsuruburi.



Dupa ce am dat gaurile, inante de fixarea am efacut slefuirea .

 Fixarea cadrului.

 Picioarele patului, am avut patru capete de capriori de la o alta "lucrare" care erau deja rindeluti si slefuiti.
Caprior de 10x10cm, inaltimea fata de podea se face dupa preferintele fiecaruia , iar un caprior de 2m e suficient, pret 10ron.

Pozitionarea si insemanrea picioarelor.

 Picior debitat

 Fixarea picioarelor cu holsuruburi.
 Spatarul patului debitat si pregatit, nu este fixat inca.



 Gata cu operatiunile de afara, facem curatenie :)

Transportat rama si spatarul in camera.
Am fixat o placa de PFL pe cadru, ca pret e undeva in jur de 30-40 ron, eu am avut de la alt pat.
Am fixat si spatarul si l-am inchis cu dusumea, (aproximativ 1mp) care imi ramasese  de cand am pus in dormitor, pret 25ron mp.

Si gata , asa arata :


Pret (aproximativ) : 120ron (cu suruburi) daca cumparam toate materialele.
                              40ron doar ce am cumparat.

In stadiul asta e un pic neterminat, se poate  finisa spatarul ( bait, lac, vopsea etc) si pusa rama de scandura sa nu se vada pe sub pat . Dar cum e posibil sa fie doar temporar si nu stiu ce o sa facem cu el in viitor, am preferat sa-l las asa.

Niciun comentariu: