marți, 12 februarie 2008

diagnostic….

Pentru unii doar un diagnostic….pt altii un diagnostic rau……pt unii un diagnostic foarte rau……iar pentru noi?........un diagnostic dezastruos !!!
De mai mult timp jumatatea mea ma batea la cap sa mergem cu Ufo(motanul) la doctor……a avut o infectie la botic din pricina unui cos…….si pisicile fac cosuri ! ……in momentul ala am fost la doftor……i-a facut tratament cu antibiotice si problema sa rezolvat…..asta se intampla cam acu’ o luna………in ultimele saptamani am observat ca are boticul un pic mai umflat in partea dreapta…….dupa mai multe palpari minutioase, care nu au fost facute de mine, si mai multe rugaminti de a imi face timp sa mergem la doftor …..vineri seara am purces spre cabinet……..ii explicam doctorului care e baiul…….se uita, palpeaza…..se hotaraste si ii face si o radiografie…….a iesit radiografia……o analizeaza si ne zice diagnosticul : foarte posibil cancer osos “nu stiu de care”……vorbea o limba pe care nu o prea intelegeam……eram amandoi “verzi”……..am mai retinut doar ca trebuie sa mai asteptam cam o luna , sa-i mai facem radiografie …..sa vedem cum evolueaza……..am mai recunoscut ceva din cuvintele pe care le zicea….citostatice !.......exclus !.....cel putin pana nu se confirma diagnosticul 100 %.
Am plecat de la doctor nauci…….pana am ajuns acasa nu cred ca am scos doua fraze articulate. In seara aia ne-am hotarat sa mergem si la alt doctor, sa cerem a doua opinie…..speram ca primul doctor sa fie un incapabil……in dimneata urmatoare dupa un scurt cautat pe internet am gasit o clinica deschisa non-stop care arata si foarte bine in pozele pe care le continea situl, plus ca era buna si ca locatie fiind mai aproape de noi…….in jur de ora 12 dupa somnicul de pranz am plecat spre clinica……dar asta nu inainte de a da telefon si a ne interesa de tarife……am ajuns la clinica…..arata mai bine ca in poze……i-am spus doctorului cum sta treaba……a analizat radiografia……a pipait motanul…..si da, e suspect de cancer……normal ca-l intrebam cat de sigur este de diagnostic si cum putem afla sigur……a spus ca poate sa faca nu stiu ce analiza a sangelui…….daca analiza iese pozitiva sunt 90% sanse sa fie cancer……..daca analiza iese negativa sansele ca sa fie cancer sunt de 50%.......a facut analiza si a iesit negativa …… dar tot raman 50% ……a zis ca poate sa incerce sa faca un diagnostic diferential…….dar asta inseamna sa-l trateze pe Ufo cu un tratament contra infectiilor, adica cu antibiotice…..daca tratamentul da rezultate inseamna ca a avut o infectie ……daca tratamentul nu are nici un efect si nu se observa schimbari nici la radiografie…….e rau . O alta posibilitate ar fi fost sa-i faca punctie , am fi stiut exact ce are, dar daca e cancer nu ne recomanda……..dupa punctie cancerul poate practic sa “explodeze” in evolutie
In momentul de fata , dupa 3 zile de injectii, ultima e astazi, si dupa pastilele pe care i le-am administrat si noi….. pastile trebuie sa ia 7 zile adica pana sambata…………S. zice ca galma s-a injumatatit…….io sincer nu vreau sa-mi dau cu presupusul…….ea poate sa fie subiectiva…si io la fel…astept radiografia si consultul doctorului duminica…….
Am sa va tin la curent cu evolutia lucrurilor.
V-au placut pozele? Nu-i asa ca nu ai cum sa nu-l iubesti ?

Un comentariu:

Anonim spunea...

sunt adorabile