luni, 11 februarie 2008

Distrugatorul de somn !

Mda, io sunt ! am ajuns sa fiu distrugator de somn…….sa va povestesc…..duminica seara (10.02.2008) ne uitam la televizor, astmosfera linistita, Ufo doarme sub calorifer, S. citeste, io - tv…….suna soneria la usa…….vecinul care locuieste deasupra……..incepe……”stiti (normal ca nu stiu !) in fiecare dimineata ma trezesc prea de dimineata ca imi tremura peretele si se aude un zgomot “ …imi enumera si intervalele orare cand se aude zgomotul suspect……initial m-am gandit la masina de spalat……nu era ea……ca pe masina o stie cand spala ! J…….am uitat sa va zic ca vecinu’ e pensionar si presedintele asociatiei de proprietari…….si mai e si de treaba……de cate ori am avut nevoie m-a ajutat……io ma gandesc…..hr..hrrr…hrrr….dang!.......orele pe care le-a enumerate corespund cu ora la care ma trezesc io !......io cand ma trezesc, primul lucru fac cafea si in secunda urmatoare, cu cafea si tigari, ma bag in baie……si? daaa…..dau drumul la ventilator ! ……ei bine, buba e ventilatorul ! din cauza peretilor care sunt din BCA subtire se propaga vibratiile si ii tremura omului peretele unde doareme cu capul……..si se aude si vajaitul ……baia fiind perete comun cu camera…… sincer sa fiu il inteleg pe om……mai ales ca io ma trezesc si in weekend la 5-6 dimineata……….asa ca o sa cumpar un ventilator mai silentios sau o sa gasesc o solutie tehnica ca sa nu mai deranjez……..ce nu imi place este ca io am ajuns sa fiu ‘distrugator de somn” !...... sunt adeptul zicalei “ ce tie nu iti place altuia nu-i face” !.....o sa iau masuri !

Niciun comentariu: