duminică, 24 februarie 2008

matinal

azi dimineata ne-am hotarat sa mergem la film, la Scala.......Legiunea straina, film romanesc. La ora 11 fara 5 am ajuns acolo, filmul incepea la 11.......ma duc la casa de bilete si o intreb pe tanti de acolo daca mai sunt bilete.......tanti se uita pe sub ochelari la mine......nu stia daca fac misto de ea sau vorbesc serios.......in final imi spune ca sunt.....cumpar bilete......fara locuri......intram ....tanti care rupe bilete ne zice sa ne asezam unde vrem.......intram in sala......tralala.....7 persoane, inclusiv noi ! Ma gandesc ca daca ar fi fost un film american cu clunei sau jeni L. from Rahova sau mai stiu io ce brad pet altfel ar fi stat problema.........oricum filmul a fost.....romanesc ! acelasi stil......cum se fac de dupa '89 incoace.......nu pot sa zic daca a fost bun sau rau...ca nu is critic ......dar mie nu mi-a placut.........am uitat sa va zic ca acolo unde am citit io descrierea filmului scria ca e comedie.......sincer nu stiu daca am zambit de 2-3 ori.......de ras nici nu se pune problema........probabil ca aia care au facut descrierea aia nu sunt romani si daca is romani.....umorul lor ma depaseste......

Niciun comentariu: