luni, 3 martie 2008

zambesc!!! maine poate fi mai rau…….

Dupa cum unii stiu: sunt racit !.... cauza? intreruperea “furnizarii agentului termic” in noaptea de miercuri spre joi. Am amanat plecarea la schi din week-end……..oricum se pare ca a “cazut” bine pentru mai multa lume. Sambata am fost relativ bine……tinand cont ca am bagat pastile si picaturi in nas, deja aveam impresia ca merg pe drumul cel bun…….duminica am tras o fuga pana la tzara, adica la Giurgiu,am fost OK pana la intoarcere, cand m-au apucat frisoanele si apoi m-au trecut toate transpiratiile……am ajuns acasa……bag pastile…..ma aplec sa arunc pliculetul gol la cos……am dat cu capul intrun raft…..ma uitam la raft de parca atunci il vedeam pentru prima data…..io cu manuta mea l-am montat acu’ vreo luna……la cat de ametit eram ma invarteam fara rost…..nu stiu de ce dadeam din maini si ce vroiam sa fac, insa pe traiectorie a nimerit mandra mea care “avea” o vaza in mana………”avea”……pana sa se intalneasca cu mine…..din intalniraea noastra au iesit foarte multe cioburi, plus priverea “EI”….cand la vaza cand la mine……vaza bineinteles ca era “cea mai frumoasa si cea mai…..vaza”. ma intrebat ce draq fac……io habar nu avea ce vroiam sa fac…..si de ce eram in bucatarie in momentul ala……si ma miram cum de a ajuns ea in bucatarie? si cand?.....intrebarile mele erau stupide(tinand cont ca bucataria are 2 pi 2 si tot spatiul aprox 25m patrati)……acum imi dau seama. Am un principiu…cand doua lucruri merg prost ……nu mai face nimic ! al treilea poate fi o catastrofa !.....asa ca urmand principiul……m-am bagat in pat……si am vegetat la teveu …..am vazut cica un film care a castigat ceva oascare anu’ asta……nu mai imi aduc aminte exact cu ce era……parca eram intrun vis….pluteam…doar un singur muschi functiona….cel de la degetul pe care apasam butonul de la telecomanda……nu am reactionat nici cand am fost apostrofat ca nu am grija de UFO……ar fi trebuit sa ma ridic sa-i dau de mancare si sa-i bag pastilele pe gat……..dar era asa de departe bucataria…….2m……ar fi trebuit sa folosesc atat de multi muschi !.......si da, stiu la ce va ganditi ! e o banala raceala ! nici macar gripa nu e ! …..acum cand scriu sunt la munca…….am luat pastile, am bagat picaturi in nas…….. parca sunt mai bine……sper sa imi treaca cat mai repede….
Zambesc !.......e doar o raceala…….maine poate fi mai rau….. cine stie?

Niciun comentariu: