duminică, 17 februarie 2008

plimbare….de week-end

astăzi, duminica, am fost la doctor cu Ufo…… trebuia doar sa-l consulte si sa-i facă o radiografie, pe care sa o compare cu o radiografie făcuta acum 3 saptamani……ajunşi la doctor am constatat ca am pierdut radiografia …….pe drum……adica din casa pana la maşina……asta e ! O las pe S. la clinica…..ideea era ca pana mă duc io sa găsesc radiografia, ei sa-i facă alta……am găsit radiografia…..cazuta in fata blocului, era îngheţata si calcase si cineva pe ea, am reuşit sa o curat cat de cat…….am ajuns la clinica, S. cu degetu’ bandajat…..nu au reuşit sa-i facă radiografie, nu a reuşit sa-l tina si a muscat-o de deget. Am încercat si io sa-l tin sa-i faca radiografie……il tineam, dar ar fi ieşit si mâinile mele in radiografie……asa cum vroiau ei nu puteam sa-l tin……o adevarata fiara ! s-au speriat si cei din sala de aşteptare de răgetele lui ! Aşa ca am plecat acasă si am lăsat radiografia pe o alta zi .
Am ajunsa acasa, ne-am tras sufletul un pic……..io vroiam sa ajung la o expoziţie de fotografie la TNB (imi spuse un prieten de ea), si am zis ca in drum sa trecem si prin Unirii poate ne luam cate ceva, asta pt ca sunt reduceri, nu am găsit nimic ce sa cumpăram din Unirii…….iar plimbatul prin magazin - aproximativ o ora……a fost un cosmar !
Am recuperat in schimb la expoziţia de fotografie : Fotografii interzise, la Galeria 3/4 – Andrei Pandele.
Mi-a plăcut expoziţia………am zâmbit la unele, la altele am retrăit amintiri nu prea plăcute ….de pe vremea „LUI”…...iar unele fotografii …erau frumoase si îmi dădeau un anumit sentiment (nu am chef sa-l descriu aici sau poate nu pot sa descriu in cuvinte?)…..oricum, una peste alta am stat cam 2 ore …..ne-a plăcut ….am plecat acasă cu un sentiment plăcut. Păcat ca a fost ultima zi de expoziţie. Va dau câteva repere cam cu ce a fost, si găsiţi aici: http://www.tvr.ro/articol.php?id=26131 . Sper ca pana la urma sa putem cumpăra si cartea : http://www.compania.ro/noutati.htm , iar aici blogul fotografului: http://www.foto-magazin.ro/weblogap/archives/2008/02/mai_este_expusa.html#comments

P.S aici o poza cand „EL” era maret: http://digitaljournalist.org/issue0712/z_kennerly37.html

Niciun comentariu: