duminică, 17 februarie 2008

la schi…..

Am vorbit cu prietenii mei cu câteva zile înainte de weekend ca sa mergem sâmbăta la schi…..in final ne-am strâns 8 inşi in 2 maşini, iar sâmbăta in jur de ora 6 dimineaţa ieşeam din Bucureşti cu destinaţia Predeal. La ora 8.30 eram in parcarea de la Clabucet……toţi plecaseram sa schiem……dar ….din 8 doar 3 ştiam sa schiem……iar din 3 …… 2 începători ( adică acu’ 2 saptamani au invatat sa se tina pe schiuri J , io fiind unul dintre cei 2 ). Ajungem la centrul de închirieri la 9 fara 5……nenea de acolo era buimac de somn……centrul se deschide la ora 9…….toata lumea închiriază echipament de schi J…….după aproximativ 30 de minute ne echipaserăm toţi, iar io eram deja obosit de la închis clăparii la aproape la 3 sferturi dintre prietenii mei. Am ajuns pe partie si ne-am despartit in doua cete…… cei care nu stiau sa schieze au ramas la baza partiei ca sa invete, iar restul, plus o „curajoasa”, am plecat cu telescaunul sus…….am făcut o coborâre……partia era ok, pe unele porţiuni era un pic de ghiata, dar era foarte frig , când am ajuns erau la Predeal -16 C…….iar pe schiuri din cauza vitezei un pic mai puţin de -16 C si mai si ningea……la a doua coborâre fetele nici nu plecaseră de sus…….noi am făcut si a doua coborâre…….am stat un pic sa ne tragem sufletul……adică am fumat o ţigara, am mâncat o ciocolata, am băut apa…….conu’, cum nu se simţea prea bine, a rămas jos si am urcat doar io sa fac a treia coborâre si sa vad ce fac si gagicile……le-am găsit pe fete cam la aproximativ 200 de metri mai jos decât de la ultima întâlnire……”curajoasa” a clacat ….nu avea decât doua opţiuni: înapoi la telescaun ca sa coboare sau pe jos pe pârtie aprox 1-2 km……oricum io mă oprisem sa vb cu ele……vorbeam la telefon cu conu’ sa o aştepte jos la telescaun pe fata……cand un baietas bine facut cu placa de snowboard m-a luat la ţinta…….ce sa mai, m-a spulberat de pe pârtie……mi-au sărit telefonul, mânuşile, betele……plus ca cel mai grav e, ca era sa imi rupa picioarele……..si acum ma doare un genunchi….pot sa merg, dar cred ca e o contuzie, minora sper, la un ligament……fetele au zis ca le-a părut rău ca nu m-au filmat, bine ca nu au avut cu ce…..mai apăream si pe net…...in fine si-a cerut ala scuze…..ce era la gura mea…..si mai ales in gândul meu ! In final am mai făcut inca o coborâre……am predat echipamentul……m-am întâlnit cu băieţii care renunţaseră la schiuri si erau cu săniuţele…….mandra mea era la crasma de mai bine de o ora …….in final ne-am strâns cu totii la crasma……am mâncat, am băut si am plecat spre „cucuresti”. Din păcate poze nu am….io am avut aparatul împrumutat….iar restul nu le-au luat de acasă……asa ca ….. ne vedem pe PARTIEEEEEEEEEEEE !

P.S schiatul este cel mai noi hobby al meu !

Niciun comentariu: