luni, 17 martie 2008

salon moto?....pe draq !

Am fost la salonul de moto......un mare fsss. Am platit 10 ron si am plans dupa ei. Cat am stat la salon am cautat tot timpul standul Harley........il cautam degeaba......nu au participat.......si ca ei din pacate au fost foarte multe firme absente !
Daca nu aveati bani de sexi show trebuia sa mergeti la salonul moto. Gagici sumar imbracate, in pozitii pe motoare de iti statea mintea in loc, muzica la unele standuri de nu puteai sa te uiti la un motor ca sarea camesa di pi tine de la bas. Afara se invarteau unii cu masina,motor,atv care poluau cat un ambuteiaj intre Universitate si Piata Victoriei.
Petru cei care au fost mai destepti ca mine si au cheltuit 10 ron pe mici si bere, cateva poze de la salon.

Conu' fericit, se proiecteaza in viitor, stie sigur pentru ce a dat 10 ron !



Niciun comentariu: