luni, 12 mai 2008

CAPITALA NOASTRĂ NU E MOŞIA VOASTRĂ!

Am fost la marsul organizat sambata.....cica au fost aproximativ 500 de persoane.....pentru ce sa marsaluit am scris intrun post anterior.
Sincer nu mi-a placut.....trist, foarte trist.......probabil ca si din cauza mediei de varsta care era mai ridicata. De obicei la marsuri lumea este mai in verva....chiar daca nu striga sau urla, se simte ceva, un pic de optimism......ceva ! acum am simtit tristete, resemnare..... capete plecate......un protest care ar fi trebuit sa aiba loc in momentul in care constructorii au sapat groapa pt turnul ala monstruos de 17 etaje.....atunci trebuia luata atitudine.....trebuiau sa se puna in fata buldozerelor......nu au facut nimic ! Acum la protest au venit cu crucea.....da....era un nene in fata care mergea cu o cruce in carca.... ca la mort ! Tot marsul parea o procesiune de inmormantare ! Poate ca ei ingropau .....ce le-a mai ramas ......... SPERANTA !
Nu e valabil pt toata lumea care a participat la mars......ii stiu pe oamenii de la Asociatia Salvati Parcul cu Platani : care se zbat mult si nu vin cu crucea de inmormantare, pe cei de la Bate Saua care au venit desi la ora 17 aveau lansare a hartii verzi in Cismigiu......
Cand zic ca nu "au luat atitudine", e vorba despre cei de la catedrala......de exemplu: io nu am mai trecut prin zoa de foarte mult timp.....acum am vazut cladirea de langa catedrala.
Cica exista o lege care interzice nu stiu ce....dar traim in Romania iar legile sunt doar pt noi, nu pt 'EI" !
Inca o remarca: se distribuiau fluturasi pe care sa-i pui in piept. Mesajul era ORASUL ESTE AL MEU ! Dragos a spus ca el isi pune in piept fluturasul numai daca e putin modificat.......si avea dreptate ! mesajul ar fi trebuit sa sune asa :
Mai jos cateva poze :

Niciun comentariu: