marți, 3 iunie 2008

la vecini

dupa mai multi ani.....adik dupa vreo 14-15 ani am fost iar la vecinii de peste Dunare, la Russe. Cica Russe ara cam 160 000 si ceva de locuitori si este a patra localitate ca marime din Bulgaria,dupa Sofia,Plovdiv si Varna ....si sa nu uit, e chiar pe malu' Dunarii !!
Pe vremea cand locuiam in Giurgiu mergeam frecvent la "bulgari", faceam "bisnitza"....cumparam de la noi pahare, curpapir si aspirine pe care le vindeam la ei......profit ? 100% !!!
Acu sa revenim in prezent.......imi veni ideea intro zi cu soare...soare afara, nu cu GTS :) .....ca ar fi interesant sa facem o plimbare la Russe cu bicicletele. Am dat sfoara in tzara si ne-am strans 9 insi......am plecat din Bucuresti cu masinile pana la Giurgiu, drumul B-Gr l-am mai facut cu bicicleta si sincer e destul de plictisitor. Ajunsi in Giurgiu dam o tura de oras(cu biclele), ca sa vada orasul si cei care nu au mai fost in Gr.......apoi la vama......."doar cu buletinul".......am trecut fara probleme....cu ocazia asta am aflat ca nici unul din prietenii mei nu e urmarit general, desi pt vreo 3 inca imi pun intrebari :))))

doar de atat ai nevoie :)

Podul Prieteniei

pazea ca vine !

Dunarea.....
la Russe

cobzar...sau ceva de seama cu cobza.....

aaa....tot pe acolo....

shopping

a fost dragoste la prima vedere !

urme din trecut




Prima terasa la care am poposit.Pt cine cunoaste, restaurantul se afla la baza "turnului ala mare de se vede din Gr."(turn de televiziune)

noi....vazuti din tufisuri.....

suntem niste brute....le-am lasat in soare.......

"terasa" era de fapt un super restaurant, care arata bestial in interior.......mai multe sali, fiecare decorata diferit. dar totul era de bun gust....ceea ce la noi mai rar gasesti....

ghici cine e sub? probabil ca inca mai mirosea a pa****ca de minora !? :)

bine ca exista masini care fac chestia asta bine :)

vis-a-vis

bleahhh

un pahar?

curat !

belvedere


il pierduram pe Draq in Russe.....cat io cu Stresu si cu G. il cautam, fetele sau gandit sa dea un mic spectacol in Russe......stati linistiti ca cele doua .."stanga" si "dreapta" is majore ! parol ! .....o sti stanga ce face dreapta? :)


bulgarii is baieti destepti...desi au ceafa lata ...asa cum am constatat si in vizita asta. Am fost la doua terase si ambele aveau meniu in limba romana ! la prima era foarte corect......la a doua nu prea, dar intentia e foarte importanta, cu greseli sau fara greseli stiam ce sa comandam.....ca daca era in bulgara.....mancam doar conserve.....


Scovergi cu branza, capsuni, cirese...apa....la parintii S-ei in Giurgiu.

am mers in plimbarea asta putin peste 50 km........siiii.......... avem si un erou al zilei !
EL E !
a avut ehipament de ultima generatie : bicicleta super.... First Bike ! fara nici un fel de suspensie, cu cea mai distrugatoare sa de "oua".....cu lantul mai mult pe langa decat pe pinioane....cu idee doar de ceva ce semanau a schimbatoare....dar avea cel mai tare porbagaj ! de fapt era si singurul care avea....si, era sa uit, avea cel mai frumos cric ! Cum bicicleta era de imprumut......a compensat cu multa vointa, bere si incurajarile noastre !

Niciun comentariu: