luni, 2 iunie 2008

Un oltean…….ghinionist?

Ati mai auzit ca un oltean sa aiba ghinion? …. Poate, daca vine in “capitala”….
D. este colegul meu de munca, stam fata in fata toata ziua, ne desparte doar un paravan de 30 cm…..ne permite doar cat sa ne vedem de la ochi in sus……facem schimb peste “parleaz” de ziare, covrigi, mere, bomboane, jeleuri, vampiri, masline…atentii…..azi mi-a dat alune de pamant (stiu asta, ca l-am intrebat ce sunt :) )
De ce “a avut” ghinion? Sper sa nu mai aiba ! Intro zi (acu vreo 2 sapt) ma roaga sa stea la mine la calculator, sa caute ceva pe net(io am o pozitie strategica :)) il las pe om sa caute…..dar curios il intreb ce anume cauta….. vroia sa-si ia un flash de la emag…..nimic interesant?....pai io imi comandasem exact acelasi model si marca ! urma sa-l ridic chiar in seara aia de la magazin…..a facut si omu’ comanda….dar nu a venit “flasu” in timp util ca sa il iau io…..
Flashu meu e foarte bun! Nici un defect….merge perfect ! :) …in schimb al lui……il as pe el sa va explice( ce urmeaza mai jos sunt 2 mail-uri de la el) :

MAIL 1

Salut,Daca aveti timp de pierdut si nimic de citit, uite ceva de citit...Am trimis textul asta ca raspuns la feed-back-ul solicitat de aceasta societate, dupa ce am cumparat de la ei un produs defect. Nota pe care le-am acordat-o pe o scara de 1 la 10 a fost 1.Parerea mea!Desi opinia fiecarui client este relativ subiectiva si tinand cont de faptul ca ma incadrez la aceasta categorie, recunosc ca raspunsul negativ la intrebarile d'In viitor (daca voi mai comanda si voi mai recomanda si altora sa cumpere de la EMAG)se datoreaza in mare parte ultimei experiente avute in relatia cu EMAG.In data de 14-05-2008 am cumparat de la magazinul dvs. din Crangasi un Flash Pen Corsair Voyager de 8GB. Relatia cu consultantul de vanzari a fost OK, am facut comanda, am venit la showroom, am asteptat nu foarte mult timp sa ridic produsul, am semnat factura si garantia si am luat obiectul fara (greseala mea!) sa-l desfac de fata cu reprezentantul de la bancul de probe. E doar un stick, ce naiba, mi-am zis. Am desigilat increzator produsul acasa. Surpriza! Sunt ghinionistul posesor al unui produs neconform. Stick-ul de acest tip are un capac de cauciuc, iar asta era foarte larg, se desfacea foarte usor, rascand sa-l pierzi rapid, sa intre apa si praf in flash, etc. Ca dovada ca nu sunt un maniac pus pe exagerari sta faptul ca vecinul de birou de la serviciu si-a cumparat cu o zi in urma de la acelasi magazin un stick fix identic care avea un capac absolut in regula. Etanseaza foarte bine si nu risca sa scape dupa doua plimbari la gat. In plus, pana recent am avut un flash exact de acelasi tip, care a functionat ireprosabil timp de doi ani, pana l-am pierdut, deci cunosc produsul. Am returnat obiectul in 24 de ore, adica a doua zi, am cerut schimbarea obiectului cu unul conform sau banii inapoi, insa domnisoara Roxana Paun de la sesizari a reusit sa ma serveasca numai cu fisa nr. 87660 si o trimitere la service. Dansa mi-a motivat ca nu poate sa-mi inlocuiasca produsul cu altul nou deoarece cutia in care l-am adus era desigilata! Frumos. Auzi domnule! Pai de unde sa stiu ca produsul e bun sau nu pana nu il desfac? Am replicat ceva de genul ca nu sunt telekinetic sa simt cu puterea gandului ce se afla sub ambalaj, deci am fost obligat sa rup ambalajul ca sa ajung la obiect. Ghinion, asta e, nu toti suntem paranormali. A treia zi am ajuns si la service, pe cheltuiala si mai ales timpul meu, aproape de momentul inchiderii. Un domn foarte amabil a incercat sa rezolve problema rapid, aducand un capac intr-adevar stramt, insa de la un flash pen de 1-2 GB, adica o forma diferita. Cele de 8 GB au capace mai mari. Am refuzat sa iau produsul asa, motivand ca inca este neconform, iar eu am dat niste bani. Am semnat fisa service nr. 26417 si am plecat "linisit" acasa. Si uite asa, banii mei sunt in contul EMAG, produsul e tot la EMAG, iar eu astept cu gura la gard si sentimentul ca am fost fraierit de EMAG. Multumesc EMAG!

MAIL 2

Salut inca o data!Povestea continua! Miercuri 28 mai, dupa opt zile lucratoare de la intrarea in service, echipa EMAG mi-a telefonat sa ma anunte ca flash pen-ul este gata reparat, adica i s-a inlocuit... capacelul! Ma duc la service, dau buna ziua, cer obiectul, iar domnita de la tejghea imi intinde stick-ul cu acelasi capac de data trecuta, mic si stramt, de la un flash de 1-2GB. Zic: "bine, domnisoara, m-ati chemat degeaba pana aici?". Un coleg al dansei e de acord cu mine, insa dispare pe o usa. Refuz sa iau produsul. Intra imediat in scena un alt angajat al servisului care sustine ca problema s-a rezolvat, ca sa facem teste etc. Dupa insistente penibile si fara succes, omul renunta la idee si stabilim sa mi se returneze banii. Insa trebuia sa revin a doua zi sa iau hartiile pentru restituirea sumei, pentru ca era momentul inchiderii. Zis si facut. Adoua zi, adica ieri sera, am mers iar la service, am luat hartiile si m-am dus la showroom sa cer banii inapoi. Inainte sa cer banii am mai facut o incercare. Am intrebat daca mai au Flash Pen Corsair Voyager de 8GB la vanzare. Mai era, chiar pe stoc. Mai ieftin cu 5 RON decat l-am luat prima data. Am zis ca vreau si eu unul iar din suma care trebuia restituita sa-mi dea diferenta de 5 lei. OK. Ma duc la casa, iau 5 lei, iau kit-ul si hopa la bancul de probe. De data asta m-am invatat minte! Cer sa desfaca stick-ul, il verific si... aceeasi surpriza, domnule! Vai, dar nu se poate, asa un ghinion, ma! Obsesie in devenire! Si capacul de la pen-ul asta avea aceeasi problema ca si celelalt, adica era larg si scapa usor! Le-am zis "domnule, vedeti ca problema asta e cu tot stocul, nu cu un singur produs; vorbiti naiba cu furnizorul sa vi le schimbe ca defectiunea e la matrita lui pentru capace: le face prea largi". Si eu si baiatul de la bancul de probe am impartasit aceeasi parere: ca nu are rost sa incercam toate flash-urile Corsair de 8GB din magazin, pentru ca e foarte probabil ca toate sa aiba acelasi defect. Atunci de ce le mai vand?Uite de ce cred eu ca le mai vand: pentru ca suntem o tara de mana a 2,9-a, unde ca niste cumparatori fraieri ce suntem inghitim toate rahaturile defecte ale altora la preturi europene. Aci e smecheria, taica. Asa se fac afacerile bune. Si nu ma refer aici in special la EMAG, ci la cam toti importatorii astia orientati "catre client", la toate firmele si marcile astea cu blazon gri care iau stocuri defecte pe bani putini si le vand la pret unor romanasi naivi si docili care majoritatea sunt ineresati sa vada in primul rand marca inscrisa frumos si sclipitor pe produs si ambalaj. Cat priveste functionalitatea... ei... merge si-asa!SFARSIT (?)


Nu scrie rau, nu ?
Deci? E ghinionist sau nu ?
D. ce zici?

Un comentariu:

marius grosu, zis de unii si fox spunea...

:))
foarte tare
e al doilea om pe care il aud plangandu se despre echipa Emag; oricum toate firmele is la fel cand vine vorba de garantie; cred ca toti cei care am avut nevoie de garantie la ceva am intampinat probleme de genul asta, inclusiv eu la monitor, magda cu placa de baza...
pe hotie si prosteala se bazeaza inca multe in Romania, din pacate...
toate cele bune!