luni, 15 septembrie 2008

stare de.......

intre 4 si 8 Septembrie am dat o "fuga" cu masina pana in Italia, am fost cu treaba, nu am avut timp de vizitat. Am tot amanat sa scriu pe blog , nu gaseam cuvintele pentru a descrie calatoria, nu le gasesc nici acum........asa ca am sa dau doar cateva date de ordin "tehnic" :
Bucuresti-granita cu Ungaria(aprox 650 km)......12-13 ore !!!
Granita Romania - Ungaria - Slovenia - Italia(Torino) ( 1400 km)....14 ore !
Dupa cum observati, am facut prin tzara noastra draga cat am facut prin alte 3 tzari ! De ce?....nu avem autostrazi ! Pe cine sa dam vina? Pe noi ! Noi sunt cei care ne-am ales guvernantii......guvernanti care timp de 20 de ani nu au facut decat sa fure ! si probabil ca or sa faca asta in continuare.
Imi place tzara mea......dar in mod sigur daca am avea si autostrazi, daca lumea nu ar mai fi atat de nesimtita, daca am fi atenti si la detalii....probabil ca as fi iubit-o si mai mai mult. Va zic sincer ca sunt ....foarte dezamagit de cei 20 de ani de democratie......imi e foarte....greatza de mediul politic, imi era si inaine dar acum greata pe care o am e si mai mare....mai am un pic si vomit ! nu mai suport sa vad la teve nimic legat de politica. Ma gandesc ca guvernantii nostri sunt adeptii zicalei : "Cateodata e important drumul pe care il faci pana la destinatie, nu destinatia in sine."(cam asa ceva, ati prins ideea), dar nu cred....ei pur si simplu au furat....si-au facut case, firme si conturi in Elvetia si i-au durut in cur de noi ! Ei oricum merg cu avionul, elicopterul si cu girofarurile .....asa ca e normal sa nu stie de blocajele in trafic ! Gata ! Punct !
Sa va arat totusi cum arata pe la altii :
autostrada in Slovenia

casute intrun sat in Slovenia

Ar fi mai multe de povestit....dar nu mai am chef......ma duc sa vomit....ne vedem la alegeri !

Niciun comentariu: