luni, 1 septembrie 2008

"verde" pentru o zi

asa, saptamana trecuta am vorbit cu cativa colegi sa venim cu bicicletele la munca. Am hotarat ca ziua de biciclit sa fie vineri......si ideea ar fi ca vinerea sa fie "verde", de acum incolo. La inceputul saptamanii eram cinci "verzi"....in final am fost doar trei..... dar ceilalti 2 "verzi" au avut absenta justificata.. Am fost un pic naiv si am crezut ca mai gasim si alti "verzi" in marea companie in care lucram.......am trimis mail la colegi....care au trimis si ei la altii...si tot asa.....dar tot doar 3 am ramas, de, e greu sa renunti la "clima bizonica", la "herghelia de cai" de sub capota si la statutul de mandru posesor de ...... titimobil. Nu vreau sa par ipocrit ....si eu veneam cu masina la munca(si o sa vin cand nu o sa mai pot sa merg cu scuterul sau bicicleta).....acum merg pe scuter......ii inteleg pe cei care merg cu masina, la cat de jalnic e transportul in comun si mai ales de locatia sediului firmei ( in afara capitalei, in cea mai aglomerata zona)......dar nimeni nu incearca sa faca nimic !.....toata lumea injura traficul, transportul in comun, primarii,presedentia si tot ce se poate injura.....daca o singura zi cei care lucreaza in cladire ar veni fara masini ......credeti ca se va observa in trafic?
Am coborat si am numarat cate masini sunt in parcare (531 locuri de parcare) : aproximativ 500 de masini, 5 motociclete, un atv, un scuter si o bicicleta.
Si, sa nu uit,normal ca am fost luati si la misto de cativa colegi, care se uitau la noi cu privirea "aia" de : uite pe prostii si sarantocii astia ! au venit cu bicicletele !
Biclele "prostavanilor" :

ne-am luat, sunt sigur, injuraturi de la colegii soferi, ca am ocupat un loc de parcare .... dar asta nu e vina noastra......daca ar fi existat rastel de biciclete ..... cum nu exista rastel......nu sunt nici alte conditii ca sa poti sa vii cu bicicleta (dusuri sau macar un vestiar).

Deci : vinerea asta va fi iar verde. La plecare se anunta si o tura prin Herastrau.....si fac cinste cu o bere la toti care vin pe bicicleta .

P.S Un singur coleg din firma, pe care nu-l cunosc, vine in fiecare zi cu bicicleta !

2 comentarii:

zalmoxa spunea...

Stai sa-ti povestesc ceva si mai si:
noua ne-a dat compania bilete pt transportul in comun pt o zi "verde" asemanatoare.
Colegii mei au luat biletele, au venit cu masina pana la firma vecina si de acolo au luat 1 statie autobuzul!!!!
Sa nu zica cineva ca ei nu au participat!

Cristi spunea...

aaaa.....fara cuvinte