luni, 1 decembrie 2008

ce am mai facut.....

nu prea am avut chef de scris.....si nici acu nu prea am ....dar ...sa va zic asa pe scurt ce am mai facut :
1. Am fost la teatru : Made in Romania de Dan Puric, Teatrul C-tin Tanase, Sala Rapsodia......daca aveti timp merita vazut...... mie mi-a placut foarte mult, e ceva special......
2. Ne-am luat si schiuri :

primele din stanga ...ale mele....

3. Am fost la concert Nigel Kennedy. Intrun singur cuvant ...exceptional !

4. Normal ca daca ne-am luat schiuri....trebuia sa iau si suport de schiuri...... asa ca am luat si suport de schiuri pt masina(tot poza de sus) ...sau aici.

-hmmm...ce am mai facut???.......

5. vineri a dat Blonda o ...bere .... ca a inplinit x ani....si era si ziua de nume.......

sarbatorita cu cadoul si cu sticla......ce are in ea?
6. sambata in ciuda informatiilor nu prea favorabile pe care le auzisem......ca nu se schiaza....ca partia nu e acoperita de zapada.....ca is pietre...... ne-am riscat si am plecat la schi . am dat plecarea la 5 dimineata...in fine am reusit ca pe la 6 si un pic sa plecam din Bucuresti, am ajuns in Predeal la ora 8.30, nu am prins nici un blocaj, am mers mai incet din cauza cetii dar am ajuns bine. La cam o "juma'" de ora de cand am ajuns noi ....a inceput sa ninga ! Ne-am dat de incalzire intai pe Cocos, care avea zapada, doar ca din cauza vantului erau crengute cazute din pomi si un pic pe final cam 5 mp era un pic de pamant......dar dupa o ora si ceva de ninsoare partia a devenit excelenta ! Am mai facut 2 coborari pe Clabucet, care era mullt mai buna decat Cocos.
pe Cocos ..la vale...
ninge pe ...Clabucet

conu' in actiune !

Am plecat din Predeal pe la ora 13.......pe sensul spre Bucuresti se mergea incet....dar se mergea....pe sensu' celalalt ..... nu am mai vazut asa coloana pe Valea Prahovei..... de la Predeal pana mai incolo de Breaza, ingrozitor, multi dintre cei din coloana s-au intors......

7. duminica dimineata am fost si am votat, da ! mi-am facut datoria ! apoi am dat o fuga pana la Giurgiu si un pic pe la tzara.

8. luni : 1 Decembrie, Ziua Nationala a Romaniei, tzara noastra....pe care o injur si o iubesc in aceiasi masura. am stat in casa...ceata si vreamea mohorata nu dau ghes la plimbare, asa ca ne-am ocupat, putin, de niste treburi gospodaresti.

P.S e jurnal, nu !?

Niciun comentariu: