marți, 9 decembrie 2008

dc 4 juma' ?

buey, am niste nedumeriri......
in ultima vreme am venit cu bicla la munca, cum nu avem un loc special, gen vestiar, evident ca schimbatul, de la tzoalele de bicla la alea deshente de burou, il efectuez in buda.......bon......bai dimineata inteleg ca ii trece cacarea, ca poate s- au trezit tarziu alea alea.....dar si dupa amiaza e la fel . adik exact la 4 juma' ii apuca cacarea frate ! nu mai devreme nu mai tarziu ! ieri m-am dus un pic mai tarziu sa ma schimb, adik pe la 16.45 si era liber ! deci !? care e treaba cu cacatu' la 4 juma? fac economie( se caca la munca, ca sa nu o mai faca acasa) ? de ce nu ii trece pe la 15.30? e mai curat la buda de la job ( decat la ei acasa. Posibil !) ? sau se gandesc ca daca stau pe buda ultimele 15 min, din program, trec mai repede? se ascund de sefi la finalul programului, sa nu le mai dea de munca?....desi nu cred....ca la cum pute !! bleahhhh.......
Sau ? ......ii fut toata ziua sefii....si cand scot aia "dopul" se duc si ei la cascatoare???
Deci daca stiti o explicatie mai logica, decat cele aberate de mine aici, va rog sa imi dati un semn !
Am sa fac un studiu timp de o luna (lucratoare) si am sa va dau si cateva % . pana acum am gasit in prop de 85% OCUPAT, de cacanarii de 4 juma' .

P.S stiti cum procedez io :) ( dimineata, acasa, cu cafea, tzigari si o "lectura" ,intre 30-45 min ) :)))

4 comentarii:

zalmoxa spunea...

Mah, Cris, dar te-au suparat rau!
Ei, afla la noi sunt alte ore, mai exact, 9 si 15.45.
Ma deranjeaza pt ca ajung acolo, dimineata, sa ma spal pe maini dupa calatoria cu autobuzul, si buda e plina si pute groaznic.
Cred ca nu vor sa le miroasa acasa.

Anonim spunea...

da buey, niste cacaciosi....mananca shaorma si apoi vin sa se cace la munca.....

Anonim spunea...

eu zic asa.
1. ori se caca ca sa aiba de drum... sa plece goi (pe dinauntru)
2. ori se caca atunci, gandind ca pana la 4:30 lumea e ciucure la cacau, iar la 4:30 cand toata lumea pleaca, ar fi normal sa fie liber..ei bine ...se pare ca multi gandesc la fel...in fond (scuzati expresia) asta si ideea corporatitiei, nu?

Anonim spunea...

or fi aceiasi de fiecare data??? :)