marți, 23 decembrie 2008

ce a fost?

ce a fost ??? o intrebare la care nu mai conteaza raspunsul....nu mai conteaza ce a fost ..... sper ca totusi sa reusim sa facem ceva,ca moartea oamenilor din decembrie '89 sa nu fie degeaba.....au trecut 19 ani.....si ei ne privesc, de acolo de sus, si ne intreaba..."nu ati facut NIMIC !?? DE CE ? am murit degeaba ?" in acesti 19 ani "natiunea, poporul, tara" romana(spuneti cum vreti) a fost ca un plod de 16 ani, care e lasat singur acasa de parinti(plecati la cules capsuni) si face ce vrea el ! din pacat adolescenta Romaniei nu s-a incheiat......a implinit doar majoratul ! eu ,din pacate, ma simt vinovat ! de ce? ...pai nu am facut nimic ! am fost "comod" i-am lasat tot pe vechii "oameni" sa faca ce vor....si au facut ce au fost invatati ! sa fie egoisti, sa nu se gandeasca la cei de langa ei ! sa jefuiasca, asa cum am facut chiar dinainte de comunism.......comunismul doar a legalizat furtul unei anumite "paturi".......patura care a continuat sa conduca dupa "caderea" comunismului !
Ne vaitam ca nu avem pe cine alege, acum, la 19 ani de la ..... dupa '89.....normal ca nu avem cu cine ! Am preferat sa fim comozi si egoisti ! Nu ne-am implicat ! Cati "politicieni" intre, sa zicem, 30-35 de ani avem ? din pacate foarte putini.....si aia care sunt, majoritatea, is tot fii ai vechilor "oameni"........nu vreau sa fiu pesimist dar PCR(pile, cunostinte,relatii) inca exista la nivel politic. probabil ca is optimist cand zic ca, cam, peste 20-25 de ani o sa avem si noi o clasa politica responsabila.
Noi ( ma refer aici la cei din generatia "decretelului") ne-am ratat ocazia.......ne-am indeplinit singura sarcina : popularea Roamniei .........nu si dezvoltarea ei.
inchei aici. nu are rost sa ma mai enervez.......de cate ori "discut" despre politica imi creste pulsul .

PS nu aveam de gand sa scriu despre '89. Am evitat tot ce era la tv legat de subiect(oricum am vazut in ultimii 19 ani destule, nu stiu ce ar mai putea sa apara nou). Doar ca Delia a rascolit in mine.

PPS aveam 12 ani in '89........si cand am auzit ca l-au "arestat", l-am intrebat pe tata de ce nu-l impusca, pe loc ! pana in momentul cand am vazut la tv executia, mi-a fost frica ca va scapa ! si sincer nu cred ca e normal ca un plod la 12 ani sa se bucure de moartea unui om. dar io m-am bucurat......nu vedeam alta solutie(si acum imi pastrez aceiasi parere) de a scapa de comunism.....ca sa fim mai corecti : de dictatura ! am scapat , si de atunci.......e o bucurie continua in Romania ....si ne bucuram .....inca ne bucuram......si de atata bucurie nu am mai facut nimic.......sper sa ne trezim din "bucuria" asta continua !

PPPS gata ! Sarbatori Fericite ! Multa Sanatate !
Va pup !( asta e doar pt fete :) )

Niciun comentariu: