luni, 22 decembrie 2008

sesiune de.....filme

cum sambata nu am mai plecat la schi......normal ca dimineata am gasit ceva de facut....iar seara, nu aveam chef de iesit nicaieri, m-am gandit sa fac o sesiune de vizionare filme......ce am vazut si ce va recomand si voua ...... exact in ordinea pe care le-am vazut ( cel putin pentru mine conteaza ) :
am inceput cu:

e un film facut de Horatiu Malaele....nu am cuvinte.....trebuie sa-l vedeti !
cateva secvente din film :


urmatorul film.....Zavet (Promets-moi)......a fost "vulcanic" , exact asa cum ne-a obisnuit Emir Kusturica......



o comedie adevarata !
apoi am bagat un film "serios"...rusesc.........Vozvrashcheniye (The Return) by Andrei Zvyagintsev (2003)
cateva secvente : ......cam asta a fost sambata.
duminica am mai vazut inca 2 filme braziliene. sunt mai vechi un pic,daca nu le-ati vazut merita vazute !.....nerecomandate celor sub 18 ani ! fara gluma........
asa......primul a fost Cidade de Deus(Orasul lui Dumnezeu) :

si din aceiasi serie Cidade dos Homens(orasul barbatilor) :

cam asta a fost sesiunea de filme.........vizionare placuta !

Niciun comentariu: