vineri, 31 iulie 2009

ai mei

Suntem atat de ocupati? Vrem sa facem multe in timpul pe care il avem , si aici ma refer la timpul “nostru” care mai ramane, dupa ce mergem sa ne castigam existenta, dupa ce rezolvam si “treaba” necesara convieturii in societate. Cat mai ramane? Si ce facem cu el? Cum il impartim? Cum stabilim ce facem mai intai? Deja intru in cerc ! De ce? Pai sa facem un rationament simplu : sa zicem ca intro zi iti raman 4 ore in care sa zici “fac ce vreau eu in timpul asta!”, asta inseamna sa nu mai ai nici o restrictie, nici o indatorire , pur si simplu ai 4 ore ! deci nu mai e cazul sa faci o lista de prioritati ! De ce am deschis discutia asta? Saptamana asta am fost foarte “ocupat in timpul liber ! “ acum stateam si ma gandeam ce am facut luni, hmm!? In final mi-am adus aminte, ce am facut in fiecare zi a saptamanii, dar nu asta era ideea. Stiu in schimb ce nu am facut, nu am fost sa-i vad pe “ai mei”, pe mama, tata, sora , nepoata, cumnatu’. Nu i-am vazut cam de 2 saptamani. De ce? Am fost ocupat ! Da am fost “ocupat” sau poate prea comod sa ma duc pana in cartierul vecin, stam in acelasi oras. Nici cu telefonul nu m-am omorat. In mod normal vorbesc cu mama si cu tata in fiecare zi, chiar daca nu avem ceva important, doar sa intreb ce mai fac si cum se simt. Am tot amanat, ca sun la pauza urmatoare, ca sun dupa amiaza ca poate acum se odihnesc, lasa ca il sun pe tata mai pe seara ca acu’ e la munca si poate nu poate sa vorbeasca. Pe sor’mea nu am sunat-o , ca ea nu prea raspunde la telefon, dar trebuie sa recunosc ca suna intotdeauna cand vede ca am sunat. Mda...scriu si imi dau seama ca scuzele nu prea au baza . De obicei macar o dupa amiaza din saptamana imi fac timp si trec pe la ai mei sa-i vad..
Ok, ati inteles, imi e dor de ei.
Nu vreau sa fac o lista cu ce m-au invatat tata sau mama, pur si simplu sunt TATA si MAMA. Si asta spune tot !



Tata si mama sunt bine, sanatosi, desi as vrea ca tata sa se mai “potoleasca” si sa aiba mai multa grija de el, stiu, sunt egoist, dar asta doar pentru ca vreau sa-l am cat mai mult timp alaturi.
TATA, MAMA VA IUBESC !
poate ca nu v-am spus asta direct dar am sa o fac . Si poate am sa imi fac timp sa va invat, totul e numai ca voi sa vreti, sa intrati si voi in lumea internetului. :)

Si ca o gluma, cum am io trecut in telefon : Tata e TATA si Mama e TATA1 .

Niciun comentariu: