luni, 27 iulie 2009

un "sfarsit" plin

adica un sfarsit de saptamana plin, ca m-am saturat de "englezime".
Pe scurt, cu precizarea locatiilor ar suna asa : Bucuresti-Giurgiu-Ralesti-Giurgiu-Russe-Giurgiu-Ralesti-Giurgiu-Bucuresti.Ei? ne-am plimbat un pic ! :)
acu' sa detaliem :am ajuns la Giurgiu vineri seara, am descarcat bagaje, biciclete si am cantinuat drumul spre "la tzara". Ne-am intors sambata dimineata in Giurgiu, ne-am intalnit cu baietii care veneau de la capitala. Cocotat pe bicle si invarte roata spre bulgari la Russe.
Pe "Podul Prieteniei " cu prietenii :)
pauza de hidratare
inghetata bestiala
Ne-am plimbat prin Russe am vazut sau chiar revazut ce era de vazut :)
Caldura mare si la bulgari ! mda ca sa vezi ca nu numai la noi e ! :) Am cautat sa facem o "baie" la Russe, dar singura optiune la ei era la piscina, am renuntat si am taiat-o repejor spre Giurgiu.
Ne-am balicit ca broastele aproape doua ore in apa.

dupa balaceala, cu forte proaspete :)
Baietii au plecat spre Bucuresti iar eu cu Dragos la ziua lui Alex, trebuia sa stam doar o jumatate de ora, in fine io am plecat cam dupa doua ore dar fara Dragos :)
Am ajuns la tzara dupa ce mi-au sarit in fata masinii toate animalele, prevesteau furtuna care venea.
Ghici ce am facut duminica dimineata !
Duminica dupa ce am vazut "Le Tour" am plecat spre Bucuresti. Pe drum am facut un mic recensamant: sa numaram si sa pozam toti biciclistii pe care ii intalnim pe drum . Dragos a reusit sa-i surpinda pe multi, dar la cati sunt in poze mai adaugati un 35% . :)

astia suntem noi :)

P.S Pozele sunt executate in totalitate de Dragos . Multam.

Un comentariu:

Cristi spunea...

Ia uiteeee ma ca ii stiu pi toti. Ce v-ati adunat asa voi ca fetele la cumparaturi :P. Ati kilometrit ceva. Fain!