luni, 20 iulie 2009

Buna dimineata ! GospoDari !

cum nu am mai fost la pescuit cam de vreo 15 ani, cred, poate chiar mai mult, a programat Dragos in weekend iesire pe balta, asa ca m-am conformat :)
am plecat de vineri dupa amiaza, desi trebuia sa plecam mai de dimineata, pentru ca sambata, la prima ora, sa fim pe balta. Locatia :balta Burnazu, langa Ralesti, la 20 km de Giurgiu. Am ajuns la Ralesti vineri seara, la casa de la tzara :))), un gratarel, o bericica, o prunica, un merisor, un pepenas, ceva treburi gospodarasti si apoi somnic :) . Trezirea pe la 5 dimineata, incarcat masina cu scule de pescuit, pe care le pregatise Dragos timp de vreo 4-5 ore vineri seara, si bice pe camp, pana la balta.
ora cand am ajuns pe balta

pregatiri
deci am prins peste ! da !? am dovada! pot sa spun ca nu mai faceam fata ! cand tragea la undita cand la lanseta. ei, treaba cu lanseta, nu am mai pescuit la lanseta pana acum si mi-se parea extrem de complicat, sau poate e Dragos un instructor bun. ideea e ca am inmvatat repede sa dau cu ea, pot zice ca deja m-a prins un pic "microbu". stiti ce inseamna asta nu? :) noi jucarii ! scule de pescuit ! :)
am stat pe balta pana pe la 12, deja caldura era insuportabila, nu adia nici un pic de vanticel. Stiti ce am facut cand am ajuns acasa??? nu ? am cantarit pestele ! am prins, in trei, 7.5kg.:)
si cu stanga si cu dreapta
dupa un somn, de vreo 3-4 ore, lecturam Mbike :)
apoi
duminica am facut retur la Bucuresti.
P.S Ufo inca doarmem, se reface dupa weekedul de la tzara ! :)
P.S.S Dragos, cand mai mergem pe balta?
P.S.S.S cat am stat la pescuit am ascultat Antena satelor, singurul post care se prindea, iar de aici vine: Buna Dimineata GosPodari! foarte tare !

2 comentarii:

Anonim spunea...

buna dimineata, gospodari!
weekendu asta? bunesti? velico tirnovo? balta?
romania...the land of choice!


sau cum ar veni:
pret scule 150 ron
pret benzina dus intors ...x ron (tu stii cit)
pret rime 10 ron
bucuria de a asculta antena satelor in timp ce chiar prinzi peste, nepretuita!

d

zalmoxa spunea...

Foarte tare! Pe cand un concediul langa Sibiu cu munte, peste, baie si multa odihna???
Va asteptam!