duminică, 13 septembrie 2009

ciclopromenada nocturna 3

Am fost vineri noaptea la ciclopromenada . Am plecat de acasa pe la 22.45, ne-am intalnit la Muzeul de Istorie cu restul gastii, si cu celelalte sute de biciclisti :). N-am mai vazut asa multi biciclisti de la "Prima Evadare" !
Poze nu am, am luat aparatul dar nu am luat si baterii pt el, asa ca daca vreti poze si relatari mai detaliate vizitati pe :
George - organizatorul ciclopromenadei. Felicitari George !
Velobello - special pentru fetele bicicliste :)
Adevarul - a scris frumos, plus ca aparem si noi in poza :)

Si cateva date :
plecare de acasa 22.45, plecare pe traseu 00.00, sosire acasa 4.30 :), 30km parcursi.
La piata Presei Libere nasu' lu' Dan a facut pana, asa ca pana am rezolvat noi..... am plecat ultimii din Piata. Dar a fost un lucru bun, intoarcerea a fost mai rapida. Am mai stat si la o bere pe terasa, in zona veche.

P.S ne vedem diseara(13.09.2009) la BIKEWALK#6

2 comentarii:

George Hari Popescu spunea...

Mulţumesc pentru aprecieri! Data viitoare cîţi strîngem?

Cristi spunea...

sper ca pe toti biciclistii din Bucuresti !!!