marți, 15 septembrie 2009

ne-am "biciclit"

sfarsitul de saptamana a inceput pentru noi de vineri noaptea, cand am fost la ciclopromenada nocturna, sambata ne-am trezit tarziu am facut niste vizite de curtuazie si cam atat. Duminica am luat-o iar la pedale. Vroiam sa ajungem la Bikewalk care incepea la ora 18.00, si ca sa fim siguri ca ajungem am plecat de la ora 12 ! :)Am trecut intai prin Piata Constitutiei, unde era si un targ si ceva manifestii cu ocazia serbarii Bucurestiului. Prin piata se plimbau diversi( pusi de organizatri, normal) imbracati in costume din anumite perioade. Pentru cine nu a juns cateva poze, facut in timp ce ma invarteam cu bicicleta prin piata. Pavel si Ioana (parca), care se plimbau linistiti , au acceptat rugamintea noastra de a se plimba cu bicicletele.

boracii astia doi, dansau de mama focului !

Din Piata am continuat spre Banca National unde iar era un targ mic, cateva tarabe,o scena unde era teatru de papusi si reconstituiri de ziduri.

Am continuat spre Muzeul Taranului Roman. Pe drum am facut si o scurta pauza sa ne "pisicim" putin :)
o scumpete cu niste ochi superbi !

La MTzR targ de icoane si tiganci cu toale.

Baut o bere, venit si Teo plecat mai departe la targul de vechituri care se tinea intre Piata Victoriei si Statuia Aviatorilor.


Eram plecati de la ora 12, va dati seama ca ne era o foooameeee !!! Am fost si am mancat la o crasma prin zona, iar apoi la 17.45 eram in Herastrau pentru BikeWalk#6 :
Am ajuns acasa pe la ora 20.00

Eu :)

P.S weekend-ul asta am zis ca nu mai plecam la tzara, stam acasa si ne odihnim :))))

Niciun comentariu: