vineri, 25 decembrie 2009

ajunu'

cum anul asta am fost la serviciu pana, aproape, in ajun, am avut doar ajunul la dispozitie pentru pregatiri. Am inceput de dimineata cu alergatul , iar dupa amiza am ajuns si la preparea carnatilor, dupa cum v-am zis ca aveam in plan. l-am avut pe post de ajutor de bucatar pe Dragos, care a si imortalizat pentru eternitate evenimentul :)
ingredientele : usturoi, boia, piper, sare, cimbru, chili, carne tocata,mate.

l-ati vazut ? acolo in stanga, supravegheaza :)

si rezultatul :

 daca vedeti poza asta o sa ziceti ca e doar un carnat

dar, daca o vedeti din perspectiva lui Dragos si a mea , arata asa :

:)
si intrebarea din ajun : ce i-au dat frate de "mancare" ????

 ma refeream la strugurele gigant , buey !!! :)
Si, ca sa va raspund la intrebarea : cum au iesit carnatii?, - excelenti !!!
Pe la ora 23.00 am pus ceaunul cu porcarii la prajit, am facut salata de varza, cand au fost porcariile( carne de porc si 3 feluri de carnati) aproape gata, am facut si mamaliga, la ora 12.10 mancam prima masa de Craciun :).
Hai ca plecam . ca ne mai asteapta si alte mese :)  Craciun Fericit !

5 comentarii:

Lillee spunea...

Se pare ca ai avut parte de o seara super! Bravo. Sarbatori fericite!!

Cristi spunea...

Multumesc ! Sa ai parte de multa fericire si sanatate !

Dreachiu'mpielitzat spunea...

Din perspectiva ta si a dragos io nu vad decat partea buna. Pe care am si luat-o in calcul si o explorez, constant. Si nu este o perspectiva, ci o stare de fapt. De fapt este alcoolica. Lucru care nu poate decat sa ne (ma/te/ii/va/ii) bucure.

La anu si la mai multi ... litri ...

Dediu Nicolae spunea...

imi lasa gura apa!

Micul Artist spunea...

Aha deci din perspectiva ta se vede JUMATATE de sticla de Jack Daniel's? :D