marți, 23 septembrie 2008

cum a fost.....

aseara am fost la defilare. biciclisti multi, mai multi decat de obicei. asta e foarte bine, suntem din ce in ce mai multi.
am ajuns la tzanc la punctul de plecare.......


incolonarea

Dedi sustine si el "cauza", pe role.....adik are mai multe roti !

Normal, politia rutiera a fost depasita iar de situatie pe traseul Unirii-Universitate. Foarte multi biciclisti plus masinile blocate, un mic haos.
pe Magheru...

capu'
ar trebui sa-i urmam exemplul. daca nu facem ceva peste 5 ani o sa avem nevoie de masti de gaze !
au fost bicle mici....
dar si mari....
La MTR, punctul final al defilarii, organizatorii ne-au asteptat cu apa si am inteles ca s-au dat si chestii promotionale+ borcane de aer curat.....noi nu am luat ca ne era cam sete si am plecat repede sa bem o bere :)

Pe Magheru in timp ce filmam convoiul de biciclisti si o cautam si pe "Blonda".......am cazut :)...din cauza cui ? .....a "blondei" !

Punctul de destinatie : Muzeul Taranului Roman

cam asta a fost ieri.....ne vedem pe doua roti...in traficul si ambuteiajele lor !

Asfalt uscat si salutari cu faru'

Niciun comentariu: