joi, 16 octombrie 2008

la teatru

Aseara am fost la teatru. Da bre, mai mergem si pe la chestii d’astea. Alegerea piesei a fost a prietenilor nostri….noi doar am zis ca mergem si sa aleaga ei teatrul ,piesa,ziua…….asa ca ….cu o zi inainte am aflat unde mergem….sa nu o mai lungim, am fost la Teatrul Act , piesa - BASH. O TRILOGIE CONTEMPORANA . nu vreau sa fac o recenzie a piesei ……dar mie mi-a placut !
nu mai fusesem la teatrul Act niciodata, am aflat ca luna asta se fac 10 ani de la infiintarea teatrului. La finalul piesei, cei de la teatru, au servit spectatorii cu sampanie……dragut din partea lor…….. io nu am baut, ca eram cu partziitoarea…….asa, ca scuza….ca de, nu e frumos sa refuzi……de obicei iei paharul cu “spumos” chiar daca nu bei …..eu personal nu prea stiu multa lume care sa-i placa sampania……si totusi la toate sindrofiile se desfac sticle cu sampanie…..iar mai mult de jumate se varsa pe “costume” sau pe jos…….io zic ca doar 1/5 din sticla se bea…..….. atunci de ce se mai dau banii pe chestia aia? Ia sa fi dat aseara, la teatru, bere ! ca sigur nu mai eram cu partziitoarea…..de fapt, am si fost la bere dupa :)……. plus ca berea e mai ieftina…..bea toata lumea…..tine si de foame….si de sete……este si naturala…….asa ca DE CE “SPUMOS” ?
Intrebare : la cati dintre voi le place “pe bune “ sampania ? adika de genu’…te duci la o terasa …toata lumea bea bere, vin etc…..iar tu bei sampanie……

Niciun comentariu: