Cand am vorbit prima data sa mergem eram aproximatv 12 persoane, pe parcursul celor 2 saptamani numarul a fost in schimbari, la un moment dat eram 15, apoi 10, apoi 14 , eu nu trebuia sa merg cu masina, in final am ramas doar 7 iar io a trebuit sa merg cu masina. Multi dintre ei s-au razgandit din cauza prognozelor meteo.
Asa, deci : sambata dimineata aveam intalnire cu Georgica la 8.30 la iesirea pe autostrada. Incarcam bagajele in masina si vreau sa pornesc masina, ea avea alte planuri, nu a vrut sa porneasca. Ma gandesc ca e iar contacul care face figuri, o mai patisem, asa ca il pun pe Dragos sa impinga, gandindu-ma sa schimb contactul pe drum, cand ne oprim pe undeva. Am plecat din Bucuresti pe o ploaie serioasa care sa domolit abia dupa Ramnicu Valcea. La Avrig ne oprim sa mancam, ma gandesc ca pana aduc aia mancarea sa schimb contactul la masina. Mi-a luat cam 15 minute sa schimb contactul, dar, surpriza ! tot nu a vrut sa porneasca. Dupa cateva injuraturi adresate electromotorului, care era adevarata problema, m-am resemnat. Daca imi dadeam seama din Bucuresti, care era problema , nu mai plecam. Asa ca pe post de electromotor i-am avut pe Dragos si John , care impingeau de fiecare data cand trebuia sa pornesc.
Cum v-am obisnuit , am sa fac o relatare mai mult bazata pe poze, eu cu scrisul, mai greu.
Cam asa era vremea cand am plecat din Bucuresti :
Avrig.turnurile gemene. sigur sunt mai inalte cu 1 cm decat cele din satul vecin :)
"Livratorii"
Un mic istoric despre cabana :
" Cea dintîi “Cabană Negoiu” a fost construită în anul 1881 de către Societatea Carpatină Transilvăneană (S.K.V.) din Sibiu şi inaugurată la 10 septembrie acelasi an, fiind una din primele cabane apărute în Carpaţii noştri . Ea a suportat două mutări – prima în anul 1890, cînd o cabană mai mare i-a luat locul – după care a devenit locuinţă a cabanierului. A doua cabană, inaugurată la 20 octombrie 1890, a fost mărită de două ori, în 1907 şi în 1914-1915, şi şi-a îndeplinit rolul de găzduire a turiştilor pînă în anul 1957 cînd a cedat locul cabanei actuale cu două etaje. În anul 1937 a intrat în funcţiune a treia cabană – actuala “cabană veche”. Cabana nouă, cu două etaje, a fost ridicată în perioada 1957-1962, iar inaugurarea ei a avut loc la 10 mai 1963.
Clădirea primei cabane a suportat cu stoicism vitregiile timpului şi şi-a încheiat existenţa deodată cu terminarea cabanei noi." (sursa)
"balerinele" la incalzire
Cabana e jos, acolo :)
Pe traseu ne-am "spart" in mai multe grupulete, in functie de viteza de deplasare. Cristiana in fata, ca avea "reactor" apoi eu cu Georgica si in coada John cu Teo si Dragos, care a ramas cu ei sa-i ajute.Deci se poate spune ca asta e poza de grup :)
aproape am ajuns
Bun, noi am ajuns la masini la ora 18. Ne-am schimbat , fumat, mancat, mi-a facut vant Georgica sa pornesc masina si am coborat . La ora 19 parcam masinile, si stai si asteapta.
Vorbisem la telefon cu Cristiana si ne spusese , la ora 18.30 ca plecasera de 10 min, am asteptat pana la ora 21.30, treseul era de maxim o ora hai cu indulgente ca este noapte 1.30 dar deja se facusera 2.30. Ne-am luat frontalele, ne-am imbracat bine si am plecat inapoi dupa ei. am mers maxim 300 de metri si am vazut luminitele, veneau agale . Ok.Sunt intregi ! Doar au ratacit traseul.Nu era decat unul din cele mai simple.Da' au reusit ! sa-l rataceasca :) si nici Coara nu era cu ei :)
La ora 22 plecam, la 23 eram in Avrig la 2.45 intram pe usa acasa, la 3.33 dormeam, la 7 ma trezeam, la 8.00 ieseam pe usa, la 8.45 eram la munca, acum mai am 15 min(17.15) si plec spre casa.
Concluzie : a fost SUPER ! si am avut o vreme exceptionala ! toata "joaca" norilor,cetii, lunii, soarelui cu muntele ...de nedescris !
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu